Çok yalnızım ne yapacağımı bilmiyorum?

Merhaba herkese öncelikle. Benim kardeşim yok kendimi çok yalnız hissediyorum sanki evlatlık alınmış gibi anne babam bana arada sırada ilgi gösteriyor yani kırk yılda bir gibi bişey. Babam sabahın 9 unda işe gidiyor annem desen öğretmen aynı sınıftayız hatta türkçe derslerime giriyor ( bana bişey dediğinde çok utanıyorum sınıfta gıcık oluyorum bu duruma ) . Şimdi yaz tatilindeyiz annem nerdeyse bütün gün telefondan başını ayırmıyor babam işten gelince o da telefona bakıyor. Annem akrabalarımıza benden iyi davranıyor mesela bugün bir akrabamız geldi bütün gün yapmadıkları dedikodu konuşmadıkları şey kalmadı. Her şeyiyle ilgileniyor kızın resmen kendi öz çocuğu gibi. Ama bana gelince bağırıp çağırıyor anca emir veriyor. Okulda da fazla arkadaşım yok. Eskiden bir tane vardı o da küs olduğu bir arkadaşıyla barışınca beni unuttu. Zaten başka okula gitti geçen sene doğum günümü bile hatırlamadı o derece. Bu durumda ne yapabilirim sizce?
Çok yalnızım ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla