Başkasının çocuklarını öven, kendi çocuğunu gömen anneeee?

Okulu bırakalı 1 sene oldu. Bu sene eylülde tekrar acikogretime basliycam. Okulu biraktigimdan itibaren annem sürekli bana başkalarının çocuklarını övdü dünde kuzenimin universiteyi tutturdugunu duyunca bizi elaleme rezil ediyorsun baskasinin cocuklari okuyor, bizimki g*tunu yayiyor diye. Bu laf bana o kadar cok koyduki sabahtan beri aglıyorum.. Bir insan evladini sevmez mi ya da sadece okumasiyla mi gurur duyar? Bazi anneler cocuklarina hep sahip çıkıp el üstünde tutuyorr bende o annelerle mi kiyasliyim onu. Napmaliyim? :/
Başkasının çocuklarını öven, kendi çocuğunu gömen anneeee?
Cevapla