Torununu inatla kendine ve oğluna benzeten kaynana?

Doğum yapalı 4 ay oluyor. Bebek doğar doğmaz kaynanam eşime benzetip duruyor. Hayır yani ne anladın yüzü gözü şiş yenidoğan bebekten. Ben gerçekten anlayamıyorum. Eşimi seviyorum çocuğumun ona benzemesini istemesem neden ondan çocuk yapayım. Bunları geçin sorun kime benzeyip benzemediği değil. Aaa ağzı açık aynı biz. Aa aynı benim gibi elleri ayakları. Aaa benim gibi süslü. Bilmemne renk kıyafet giydiyorum (hani annesiyim ya ben giydiriyorum) Aynı babaannesi gibi bu rengi seviyor. Gerçekten bunları şaka yollu söylemiyor arkadaşlar inanın çok ciddi. Bunları sürekli özellikle bana söylüyor. 4 aydır bunları duyuyorum. Bu tarz o kadar çok cümlesi var ki buraya sığdıramam. Her görüştüğümüzde aynı şeyleri duymaktan çok sıkıldım. Yani şu cümleleri tekrar duyucam diye ruhum daralcak diye gitmek bile gelmiyor içimden. Kaynanam yetmiyor, arkadaşları da birebir aynı cümleleri kuruyor. Artık bu cümlelerin beni sinir etmek için artniyetli olarak söylendiğini düşünmeye başladım. Kusura bakma ama sana benzemiyor da ne demek? Dip not: Eşim bebeklik fotoğraflarıma bakıp aynı bana benzediğini söylüyor. Ben ikimize de benzediğini düşünüyorum (doğal olarak😄). Yani bir insan neden böyle bir çaba içine girer gerçekten anlayamadığım için soruyorum?

Torununu inatla kendine ve oğluna benzeten kaynana?
Cevapla