Babamın bana uyguladığı şiddeti unutamıyorum. İstesem de ona yaklaşamıyorum ne yapabilirim?

Merhaba şu an 19 yaşında bir bayanım. Karakter özelliklerimi tanımlayacak olursam genel anlamda uysal, fazla kırılgan ve fazla sessizim. Gerekmediği sürece konuşmuyorum. Asıl sorum şu: biz babamla küçüklüğümden beri sağlıklı bir ilişki kuramadık. İlk şiddetimi 8yaşındayken arkadaşlarımla su savaşı yaptığım için arkadaşlarımın gözü önünde dayak yiyerek gördüm. Daha sonrakiler ise 10-12 yaşlarında beslediğim sokak kedisinin balkonumuza yavrulaması, oyuna dalıp eve 1saat geç gitmem yüzünden yaşadım. Belki diyorsunuzdur her baba çocuğunu döver. Ben bu görüşü asla içime sindiremedim. Babamla her yakın olmaya çalıştığımda bu anılar canlanıyor gözümde. Bu anılar açık bir yara gibi içimde kaldı. Her genç kız gibi babamın hayatımın 1 numaralı erkeği olmasını çok isterdim. Ancak dediğim gibi bunu yapamıyorum hep kendimi geri çekiyorum. Şimdiye kadar babamın bana sarılıp öptüğünü hatirlamiyorum. Ama son zamanlarda benimle tekrar yakınlaşmaya çalışıyor. Telafi etmek istercesine öpmeye, sarılmaya çalışıyor. Elimde olmadan engel oluyorum. İçimdeki bu yarayı kapatıp babama nasıl önyargısız yaklaşabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum.
Babamın bana uyguladığı şiddeti unutamıyorum. İstesem de ona yaklaşamıyorum ne yapabilirim?
Cevapla