Bipolar tanısı konulmuş bir anne boşanınca çocuğun vekaletini alabilir mi?

arkadaşlar benim için çok önemli bir soru sormak istiyorum.bir yakınım var ve 20 aylık çocukları var.annesi bipolar tanısı konulmuş birisi.1 defa 1 ay yatarak tedavi görmüş ve 5 yıldırda ayrı ayrı hastanelerden depresif nöbet tanısı konulmuş ilaç tedavisi görmüş bir anne.ve bu eşler ayrılıyorlar.anne çocuğunu almak istiyo tabi babada vermek istemiyor.sizce mahkeme çocuğu kime verir.babanın maddi durumuda iyi.buna benzer olay yaşayan varsa yazsın lütfen.şimdiden çok teşekkür ediyorum.saygılar
Bipolar tanısı konulmuş bir anne boşanınca çocuğun vekaletini alabilir mi?
Cevapla