kapanmak istemiyorum ben şeriat gelirse örtünmek zorunda mı kalıcaz diğer şeriatla yönetilen ülkeler gibi?
dinde kapanmada zorlama yoksa neden kapanıyor herkes
dinde kapanmada zorlama yoksa neden kapanıyor herkes
Şeriatı bilende bilmeyende konuşuyor şeriat kuran ve sahih hadislerden oluşur. Müslümanları yönetim biçimidir islam hukuku ve islam kanunlarıdır aslında islam hukukunun içinde olan
bir kavramdır. şeriat öyle sizin kulaktan doğma suudların iranın ya da heleki deaşın yaptığı gibi değildir açık ve net yüzde 80i kurandan oluşmaktadır gerikalanıda sünnet ve hadis kaynaklıdır neleri kapsar (günümüzdeki herşeyi kapsar erkek ve kadın hakları ceza miras mal mülk hak meselelerinden tutun birçok mesele vardır ) hepsinin hükmü vardır ülkede yaşayan gayrı Müslim ile müslüman arasında olan davalarda ayrımcılık yoktur eşittirler müslüman gayrimüslimin hakkını yerse cezası ağır olur hatta müslümana daha ağır olabilir şeriatta isterse devlet lideri suçlu olsun kıyak olmaz cezası kesilir şeriat Allah’ın hükmüdür ayette açıktır.
Maide Suresi 44 - (...) insanlardan korkmayın, benden korkun ve âyetlerimi az bir karşılığa değişmeyin. Allah’ın indirdiği ile hükmetmeyenler kâfirlerin ta kendileridir.
Casiye Suresi18 - Sonra (Ey Muhammed) seni din hususunda apaçık bir şeriat sahibi kıldık. Sen ona uy, bilmeyenlerin hevâ ve heveslerine uyma.
Şûra Suresi10 - Hakkında ihtilafa düştüğünüz herhangi bir şeyin hükmü Allah'a aittir. İşte benim Rabbim olan Allah budur. Ben yalnız O'na güvendim ve yalnız O'na yöneliyorum.
13 - Allah dinden Nuh'a tavsiye buyurduğu şeyi sizin için de bir kanun yaptı ve (Ey Muhammed!) sana vahyettiğimizi, İbrahim'e, Musa'ya ve İsa'ya tavsiyebuyurduğumuzu da şeriat kıldı. Şöyle ki: Dini doğru tutun ve onda ayrılığa düşmeyin. Fakat senin kendilerini davet ettiğin şey, müşriklere ağır geldi. Allah dilediğini kendine seçer ve kendisine yöneleni de doğru yola iletir.
Al-i Imran Suresi23 - Kendilerine Kitaptan bir pay verilenleri görmedin mi? Aralarında Allah'ın Kitabı hükmetsin diye çağrılıyorlar da onlardan bir bölümü yüz çeviriyor. Onlar işte böyle arka dönenlerdir.
Gibi örnek ayetler vardır. şeriatı bilinçsizce kötüleyen küfür eden istemeyen kardeşim ameline yazık etme
şeriatı getirmeye çalışan kişiler sonucuna katlanır merak etme :) kimse atatürkün cumhuriyetini yıkamaz ellerinde patlatırız o şeriATI
teşekkür ederim
Yorumlara bakıyorum da bize defolun gidin diyorlar biz neden ülkemizden gidelim şeriatı isteyen sizsiniz buyrun gidin arabistana irana afgansitana malezyaya sizi tutan mı var
Yuhanna senin şeriatı istememen normal belliki hristiyansın ama unutmaki incilinde bir hristiyan hukuku var semavi dinlerin hepsinde var oyüzden sen kendine göre haklısın bana göre değilsinde anladın sen
Ayrıca şeriat +İslâm demektir dikkat et senin başka yerinde. Patlatmasın müslümanlar
Müslüman ülkesinde %90 müslüman olan bu ülkede gayette şeriatı istemek bizim hakkımız zaten ülkede herkes idam İDAM gelsin diye propagandalar yapıyor ama şeriat denince "yıık olmaz" şeriatla yönetilen ülkede zorlama yoktur zaten kısasa kısas gelir devlet adamları dahi artık yargılanır adalet sağlanır suç oranları düşer gidin şeriatla yönetilen ülkelerin hırsızlık vb. Suç oranlarına bakın her köse basindaki tekel şubeleri genelevler kapatilir bunda ne kötülük var eğer %90 müslüman olan bir ülkede şeriat hükmü çıkarsa siz gidin madem avrupaya neolacak hemencecik şurası
Asıl inşAllah şeriat gelir Allah sizin gibilere bırakmaz bu sahayı BİİZNİLLAH RABBİM SERİATİNİ BİZLERE GETİRECEKTİR BUNDAN EMİN OL DOSTUM
BURASİDA İSLAM ULKESİ TABİKİXE SERİAT GELMELİ SEN GİT AMERİKAYA FRANSAYA OSMANLİ GİBİ KOSKACA TARİHİMİZ VAR BUNU DA AKLİNA YAZ
Allah Allah ya seni kapan diye zorlayan kim hem zorla kapanandan ne hayır gelir gönül rızası olması lazım tesettür için dinde zorlama yok cenneti mükafatı çok çok fazla sen ergenliğe girip açık geziyorsan o senin bileceğin iş artık öbür dünyada da Rabbine istemiyorum kapanmak falan dersin tövbe tövbe mahremin olmayan karşı cinse görünen her saç telin boynun kolların bacakların vs haram sayılıyor okey mi tatlım şeriatta örtünmek zorunlu değil ama kapanıp haramdan bir nebze uzaklaşsan helale yakınlaşsan çok mu kötü? hayır yani niye bu kadar endişelenirmiş gibi söylüyorsun kapansan çok mu kötü yani? Ahiretini bir nebze kurtarmış olsan al bu da benden olsun:
(Habibim) mümin kadınlara da söyle: Gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. Ziynetlerini (süslerinin takılı olduğu boyun, kulak, baş, kol ve bacak gibi yerlerini) açıp göstermesinler. Ancak bunlardan görünmesi zaruri olan (yüz, eller, ayaklar) müstesna. Başörtülerini yakalarının üzerine koysunlar (Göğüs ve boyunlarını göstermesinler). Ziynet (yer) lerini ancak şu kimselere gösterebilirler: Kocalarına, babalarına, kocalarının (başka anadan olma) oğullarına, kendi erkek kardeşlerine, erkek kardeşlerinin oğullarına, kız kardeşlerinin oğullarına, müslüman kadınlarına, ellerindeki cariyelere, (şehvetsiz ve kadına) ihtiyacı olmayan ihtiyar kimselere, henüz kadınların gizli yerlerinin farkına varmamış olan çocuklara. Gizledikleri ziynetleri bilinsin diye ayaklarını da (yere veya birbirine) vurmasınlar. Ey müminler! Hepiniz Allah'a tevbe edin ki dünya ve ahiret saadetine kavuşasınız.” (Nur, 31)
sonuçta benim günahım değil mi zorla kımseye bışey yaptırılmaz hiç temiz insan yoktur herkesin gunahı farklı benım gunahım o olur kapalının gunahı kalp kırmak oluur
zorla kimseye kapan denilmiyor zaten için rahat olsun sen nerde gördün polis zoruyla dövülerek kızların kapatıldığını sadece açmasını bilirler
öyle diyosun ama şeriatla hiç yasamamissin sanırım seriatta sizin fazla bı hakkiniz yok Osmanlı'da kadınların sokağa çıkması bile yasaktı ve seni zorlarlar emin ol cezaları çok ağır çünkü
Dinde zorlama yoktur. Peygamber efendimizin ne zaman bir kadının başını zorla kapattığını duydunuz? ama ben bazı müşriklerle hediyeleştiğini bile duydum.. Hoşgörüsü tavan yapmış bir peygamberin anlattığı din zorlama olamaz. Şöyle düşün. Sen bir arkadaşına hediye veriyosun, biirsürü harcama yapıyosun, durmadan onun için uğraşıyorsun kimseye yapmadığın fedakarlığı yapıyorsun. sonra ondan bir iki şey istiyosun ama kabul etmiyo. Allah da bize sağlık vermiş, el kol vermiş, sayısız nimet vermiş.. Güzel saçlar vermiş.. Ama saçını sadece helaline göster demiş.. Bu zorlama değil bence. bir nevi bizim sorumluluğumuz. Günahını sevabını bilemem ama düşüncem bu
@Demirumut Cennet ve cehennem var kimin nereye gideceğini sadece Allah bilir bazı açıklar cennete gidecek, bazı kapalılar da cehenneme gider, orayı bilemeyiz Allah bazı açıkları cennete koyacakken neden kapanmadı diye ceza verilsin ki hem bu şeriatta yok bazı işledikleri sevapları sayesinde cennete giderler, herkes uyaracak kapanmayanı ama kapanmıyorsada öldüremez kimse onu böyle bişey geçmiyor.
Cevap
26Cevap
Türkiye Cumhuriyeti Devleti, bir şeriat devleti olmaz.
Lakin yanlış bildiğiniz bir husus var; dinde zorlama yoktur konusu. Dinde zorlama yoktur, herkes istediği dini benimsemek ve yaşamakta özgürdür. Yani bir hristiyanı zorla müslüman yapamazsınız. Müslüman ebeveynler evlatlarına dinini gereklerini öğretmek ve gereği şekilde yaşamalarını sağlamakla yükümlüdürler. Dini eğitim almamış evlatların hesabı önce ebeveynlerinden sorulur.
Şeriat devletlerinde şer'i kural ve kanunlar devlet tarafından uygulanır.
Osmanlı devletinde herkes kapanıyor muydu bilgi sahibi olmadığın ne kadar belli ki dünya üzerinde azınlıklara ve gayrimüslimler e Osmanlı devletinden cok hoşgörülü bir devlet yoktu şeriat demek birşeyleri dayatmak demek degil anayasa da olan kurallar gibi işlenen suçların cezai yaptırımı demek tc anayasası da bir dayatma o zaman Saçma Saçma yok isteyen Arabistan'a gitsin %90 lik Müslüman olan bir ülkenin şeriatını zorla değiştirirken millete zorla dayatirken kimseye sormadan gikiniz çıkıyor muydu simdi ne hakla sen kalkmış Atatürk'ün Kurduğu cumhuriyet saçmalığına giriyorsun bu ülkeyi Atatürk degil Çanakkale şehitleri Sarıkamış şehitleri kurtardı ve onlara da kimse sormadı demokrasi uygulayacagiz diye cok sığ beyinlisin millete Arabistan'a git diyene kadar azınlık olan sensin sen git Amerika'ya Yunanistan'a falan korkma bu sistemde şeriat falan da gelmez belli ki cok korkmuşsun
helal kardeşim
kendin dedin azınlık ve gayrımüslümler açıktı diye müslüman kadınların hepsi kapalıydı
Onlarda kendi tercihleri sen İran'ın Saçma şeriatını ıslam Şeriati sanıyor isen bosuna yaşıyorsun şeriat kanununlarinda zorla kapanacaksın diye bir ibare yok cezalar belli hırsızlık yapanın eli kesilir tecavüz edenin cinsel organı kesilir vs bunları da zaten sizler belli olaylar olduğunda kendiniz istiyorsunuz ozgecan vs ornekleri cok anlaştığımızı varsayıyorum haydi iyi geceler
Kuranin Ayetleri bellidir. Evet her kadin kapanmasi zorunda, bu Gayrimüslüman kadinlar icinde gecerli Kuranda bunun üzeri Ayetler var.
Tersini idda edenler, Kuranin Ayetlerini inkar edip sapikliga düsmüstür, ve Seriata göre tövbeye davet edilir etmezse kellesi alinir.
Islamda bu böyledir.
Not: Ateistim.
Tüm Müslüman kadınlar kapanacak kapanmak istemeyen ise dinden çıkacak şeriat anladığım göre samimiyeti ihlası getiriyor yani musluman bir kişi ben kurallara uymuyorum diyemez istediği şeyleri yapması için dinden çıkması lazım hem Müslüman olup hemde rahatça istediği günaha girmek diye birsey yok Müslüman dinden çıkmak uğruna istediği herseyi yapabilir çıktıktan sonra ise kimse ona niye içki içtin niye zina ettin demez al sana özgürlük kimse zorla bir kuralı yapmak uğruna Müslüman kalmayacak sanki sistemde ise bu kadar özgürlük yok
hayır şeriat insanlara kapan demiyor şeri hükümlerde kimi ceza ahirette kimi ceza dünya ve ahirette verilir sen istersen anadan üryan gez şeriat ona karışmaz tesettür Allah ile senin aranda
Şeriat gelmez
çok zor
gelirse yunanistana kayarsin
ne kayacam l*n yunanıstana şeriatı çok isteyenler arabistana defolun siz burası Türkiye Cumhuriyeti
Beraber gideriz canım sinirlenme ;)
Sende get out amerikaya İngiltere
Yuhanna denen kisi dikkat ette seriatin sahibi ALLAH seni patlatmasin ! Srriat gelsin gelmesin seriata sovmek kafir eder adami ! Rabbim senin gibilerin serrinden korusun MUSLUMAN KARDESLERIMI SELAMUN ALEYKUM.
seriatin aw
şeriat diye birşey gelemez şu an başımızdakiler ole gozuksede yemez getirmek şeriat gelse elsiz cumhurbaşkanımız başbakanımız ve bakanlarımız olur
Yaa tum muhalefette dilsiz kalacak desene..
Öncelikle şeriatla yönetilen ülke dünyada yok. Ikinci olarak yeni ve son din şeriatı zaten Çoktan geldi, müslüman olan ona göre yaşamaya çalışır.
Allah kusurlarımızı affetsin, yanlışlarımızdan tövbe nasip etsin.
Şeriat falan gelmez. Atatürk cu gençlik ölmedi daha. avuclarini yala r lar. Rahat ol sen
Dinde zorlama yok diye bir şey yok. Şeriat gelirse kapanacaksın.
illa kapanacaksın iranda tahran zenginleri gibi yaparız işimizi artık onlarda kapattık sanırlar
Müslümanlarının kapınıcak Müslüman olmassan istediğini yapmakta özgürsün
Şeriat ne biliyormusunki boş boş konuşuyorsun sorsam müslümansındır da
şeriat yokken de örtünmek zorundayız? ama şeriat gelmez yani düşünme bunları bence boşver
Kur'an-ı Kerim Şeriatıma laf edenin kafasını kesilmesini istiyorum ki eğer Şeriat istemiyoruz diyorsanız Tr ye Müslüman ülkesi demeyin
tr müslüman değil zaten
Şeriat en adil kurallardır. Osmanlı'nın bel kemiğiydi
o yüzden mi yıkıldı :D
@KırıkPirinç bir sürü sebebi var
bel kemiği dedin diye sordum.
""""Osmanlı Devleti'nin bir şeriat devleti olduğunu iddia etmek, Osmanlı Devleti'ni hiç tanımamanın yanısıra, şeriatın da ne olduğunu hiç bilmemek demektir.""""
gizlenentarihimiz.blogspot.com.tr/.../...riat.html
googleda arasan göreceksin. osmanlıcılık oynuyorsun yaptığın başka bişey değil.
@kırıkpirinç hakkında 50 roman okumuşumdur merak etme sosyal hayatta şeriat bel kemiğiydi. Fakat Osmanlı'nın asıl yıkılma sebebi bilimi ve teknolojiyi takip etmemesi oldu. Milliyetçilik akımları coğrafi keşifler ve sanayi inkılabı Osmanlı'yı bitirdi. Ayrıca iltimas rüşvet ve israfın artması da Osmanlıyı bitirdi
dinde nasıl zorlama yok aşırı derece zorlama ve hoşgörüsüzlük var
istediğin dini seçmekte özgürsün yoksa dini mesuliyetlerde özgür değilsin bunlardan kurtulmak istiyorsan ateist olabilirsin
Kimse sizi zorla kapatmaz emin olun. İşi gücü yok milletin kendi günahını bırakıp sizinkiyle mi uğraşıcak, herkes kendi hayatına baksın.
o işler öyle olmuyor işte kapanmamanin seriatta cezası var
seriatte evet zorunlu ve kadınların hakları yok bu ülkeye şeriat gelecegini düşünmüyorum umarimda gelmez korkma bu ulkedeyken kimse sana zorla bişey yaptıramaz Atatürk torunları burada hala
Siyah kumaş satışları tavan yapacak. :D
Gelmez bence.
bazılarımız elinde olmayan sebeplerden dolayı öldürülecek kapanmak bunun yanında sorun bile değil
Yo dinden çıkarsan öldürülmesin
Amerika'nın kuklası olalım diyen şeriatçi kadirmisiroglu açik bayanlarda zorlasa olsa kapanacak diyordu,,,,
Olur mu öyle şey :) Suudi Arabistan'da bile bir sürü açık var :)
Sözde dinde zorlama yok ama şeriat geldimi kapanacaksın :D bu nasıl çelişki?
durup dururken niye gelsin :D
Nasıl bir hayal dünyası bu Allah in aşkına..
nesi hayal
keşke gelse l*n hadım edeceksin hepsini!
ben erkek kılığına gircem.
kapanmam ülkeyi terk ederim *
Daha kolayı var dinden çıkarsan istediğin şeyi yapabileceksiniz ülkeden kaçmaya gerek yok sadece dininden olucan o kadar
şeriat gelmez bu ülkeye rahat olun.
g*t ister o iş. daha ölmedik :)
Merak etme getirtmeyiz
Öyle bir şey olsa bu ülkeden kaçma yoluma bakarım
Dinden çıkmak daha mantıklı çünkü şeriata dinden çıkarsan sana herhangi bir zorlama yapmıyorlar tabi dinin kaybediyorsun o da sana kalmış
Dinle alakalı değil zaten
Meraklanma gelmez gelmez
Olmaz merak etme
evet
zorundamıyım l*n
Hayır dinden çıkabilirsin dinden çıkarsan istediğini yapmakta ozgursun
Gelmez merak etme
Dua et gelmesin.
Gelmez..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar