AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Türk eriyiz biz silsilemiz kahraman,
Müslümanız Hakk'a tapan müslüman..
Neymis len hakli nedenleri? Sen rus falan degilsin senin derdini biliyorum ben bizi diger milletler degil hirsiz cani somurucu milletler sevmez. Tamammi cunku benim irkim otukenden ciktigi gunden beri adalet sevgi baris goturmus
Goturmustur gittigi yere haksizlik zulum eden milletlerin anasini belledigimiz icin sevmez onlar evet.
Türk ün Türkten başka dostu yoktur ;) Tengri biz menen
Evet 650 yıl adaletle hükmetmiş nefse hoş gelen arzuları yasaklamış kafirler o yüzden sevmez bizi ama şimdi biz öyle olduk sanki
Az fethetmedik yopraklarini kuyruk acilari var.
Zaten bizde şöyle denirki. Turkun turkden baska dostu yoktur. Ama dusmanin gotu yemez savasa
Sizide seven sadece azgın olanlar bunu biliyomusun?
senin gibi gerizekalılar türk olmanın gururunu yaşayamadıkları için hasetlerinden çatlıyorlar geberiyorsunuz asilliğimizden :)
Tamam haklı nedenlerin var. Peki neden halaa burada yaşıyosunki?
gidicem seneye
İyi fikir.
Neden mi? Tüm dünya golgemizden korkuyor bizden nefret değilde daha çok utanma duygusu...
Farklı açılardan bakmayı dene.
Ekmek yediğin çanağa ziçma. Begenmiyorsan ulkene dön. Rus hatunlarina ayrı bir zaafim ve sevgim var nefret ettirme
Umar sounun cevabini almissindir https://www.hizliresimyukle.com/image/OMg
Diğer milletlerin kadınlarını çok iyi becerdikleri için
bir ara 7 kıtayı yöneten osmanlıdı yani türkler herkes sevmez 19 yaşında istanbulu fet eden adam fatih sultan mehmet sizde böyle padişahlar varmıydı ha
evt ınanıyoruz. onlar sadece konuşmayı bılırler , gelseler ya er meydanına !!!
Osmanlı Torunuyuz dünyaya hükmettik birakta onu söylemeye hakkımız olsun :D
Kimse kimseyi sevmek zorunda degil biri sever digeri sevmez Bu Irkcilik nie
Bizde bir söz vrdir doğru söylüyeni 9 köyden kovarlar , Türkler Tanrının askeriyiz 209 m. ö yılında ordumuzu kurduk , hakyolunda savaşdk bu zamana kadar Brs tarih okumalısnz
Akşam kesın bir turk alır altına bunu rahat olun barıı saglam caksın
evet kendılerını b*k sanıyorlar ve tüm rusları kuma ve o.. vs görüyorlar malesef bunları türkiyede söyleme :))
@keydrops_ antalya da sahilde rus kızına salyası akarak bakan da türk kızı zaten
Sebepleri nedir peki biliyorsan şöyle biz aksine her milleti severiz hele ki ruslari yani ırk ayirt etmeksisizn severiz onlar neden sevmez peki
Sana batti mi bu begenmediysen defol git vatanimdan ukala yuzsuz.
kişi kendinde eksik olanı görürmüş
birinin sözüydü doğruymuş galiba
Hangi üye yerine takiye yapıyorsun bilemem...
ancak tek soru savaştaki esşrlere ne yapıyorsunuz?
ben inanmıyom çünkü aramızda çok yobaz var yabancıları ya para ya da cinsel obje olarak görüyorlar yolunacak kaz ya da ... olarak
Osmalı devleti asildi şuanki türkiye milleti değil. Irkını güzel gösteren öyle şaşalı laflar kullanan insandan nefret ediyorum.
işte bak böyle oluyor işte Türk erkeklerine sesleniyorum rusları iyi s... sonra dilleri açılıyor :D
senin rus olduğun inaındırıcı gelmedi adamlarda ki kuyruk acısı yeter tabi Türk'ten nefret ederler
Çünkü geri zekalılar.
adından bahsetme gerizekalıymış hadsiz beğenmeyen defolup gider
ewet seni beğenmiyorum defolup gider misin.
bizden nefret eden ırklar bize ihanet etti ihanetlerinin bedelini ödeyince nefret etti
Asil olan türkler değil atalarımız şimdi hepsi kaşar
Rus kızı, bizler sizlere aşığız fazla uzatma istersen
Yorumlarda okudum da. Sen sakın ha buradaki cahil cühelaya bakıp tüm türkleri kötüleme. İnan bana bu insanları bende sevmiyorum. Alayı cahil ya da yobaz. Asil ırkmış:). Sen üniversite mezunu eğitimli insanlarla muhattap ol. Çoğu kız sizi çekemiyor ondan saldırıyor. Alayı kendini bir b*k sanan kezban
Irkçılık aptallıktır.
bizi başka ırkların sevip sevmemesi s*kimizde değil.. ayrı türk kızları sizden daha tatlı
bak işte b bir neden ben türk rus kızı kıyaslatma yaptım mı ama türkler direk kendini ön plana çıkarıyor biz böyleyiz bzz şöyleyiz en iyi örneğini verdin şu an
çünkü Türk kızları benim için dünyanın en tatlı ve asil kızları. Ruslar bizim için çerez!!!
asil ırk kavramına inanmıyorum hiç bir ırk için.
Ne saçmalıyorsun sen?
Başka derdin yok mu senin?
Asiliz çünkü
kılları çekseniz de asilliği görsek
Şimdi bir şey dicem ayıp olacak ama tutamıyorum sizin ne mal olduğunuz belli şimdi sen kim oluyorsunda TÜRKleri eleştiriyorsun a aklına yandığım
ruslara hep o*diyorsunuz da sana yemin ederim rusyadaki kızların çogu evlenmeden yapmaz bir rus erkekle çık sana bunu teklif etmez rusyada o*luk kötü görülür bu yüzden o kızlar türkiyeye geliyor kendi ülkesinde prinm yapmadığı için
Her ne olursa olsun senin herhangi bir ırkı eleştirmek gibi bir lüksün yok sen kimsinde böyle muhteşem mücadeleci ve fedakar bir ırkı eleştiriyorsun
ulan yıllardır eşeğe tecavüz sizde ırkçılık sizde yakıp yıkma sizde
teknoloji yok sanat yok bilim yok bu asillik nasıl oluyor anlamadım
yav şu faşistler neyin kafasını yaşıyor yıllardır merak ediyorum
ne içiyorsunuz arkadaş :)
Sen once konusmani duzelt de gel terbiyesiz sen kimsinde TÜRKleri yargiliyorsun
rusmuş tabii canııımm :Dd
Biz de başka ülkelere bayılıyoduk ya sanki
Eskiden asildiler oda osmalıydı
Kısasa kısas yapıyorlar.
damarlarımızdan akan kan asilde o yuzden
bu sana neden batıyuor kardeşim asil ırkız tabiki
haha ha :) damardan vurmuşsun kardeşim :)
:) :)
Peki siz niye türkleri sevmiyosunuz
rusyada türklerden nefret eden yok oraya gidersen herkes sana sıcak davranır ama türkkiyede ben küçükken geldim hep sen russun ya o* dediler türkler çok agresfi çok kendini beğenmiş hep kendini övüyorsunuz şimdi bir soru sordum ve bak bir sürü hakaret pis rus ülkene git
Türkiye çok fazla sayıda etnik kökenden oluşuyor hepsini aynı kategoriye koyamayız. Ama şöyle bir durum var Rusya ile geçmişte çok savaş yaptık onun etkisi var. Birde türkiye cumhurietlerine türkiyenin bakışı ile rusyanınki çatışıyor o yüzden bunun etkiside var
Çakma rus kendi ülkene git o zaman
neymiş çok haklı sebepleri?
kaltak ruscuk noldu zorunamı gitti
Ruslar benim için çok asillerdir. Yerim onları.
Sanırsın ki Rusları tüm dünya seviyor :D
Japonları unutmuşsun onlarda sever bizi.
Irkla gurur mu duyulur ya ahah
sen insan olda ondan sonra ırkı konuş
@rizelipaçi Sana mi kaldi insanligimi sorgulamak yaprak
ettiği lafa bak lafa bak lafa ırkla gurur mu duyulur en çok onunla duyulur be TÜRK olmanın neler kattığını bilmiyorsan insana susacaksın
@rizelipaçi Ya kalk bir git butun dunyaya madara olduk zaten hala turk olmak diyo ahaha
kime madara oldun yaa uyuyan aslanı uyandırmamak derdinde bu dünya az kaldı bölünecek bu ülke siz soysuzlarla bizler bölünecez o zmaan kurtulacaz
@rizelipaçi Off git surdan be ahahaha
ben buradan giderim ama sizde bu ülkeden gideceksiniz inşallah vatansız milletsiz kalında görün dünya kaç bucak
@rizelipaçi Ayy baydin
umrumda değil hepinizin kökünü kurutuncaya kadar böyle
@rizelipaçi He bu ceneyle yaparsin abla
ah ah gelemediki başa yapsın neyse kal sağlıcakla
@rizelipaçi eyv
O asillikten hiç eser yok şimdi.
Sizin ırk da bayağı sever biz Türkleri
Biz erkekler rusları çok seviyoruz :D
tarihimizi okursan anlarsın
tarih tamam şimdi bir b*k yokken neyinizin asiilliği kaldı ki
bizim milletimiz gücünü asilliğini tarihinden alır şu an ansızın bir türk çıkar tüm dengeleri değiştirir
Cunku kodukmu oturtuyoruz
Sakin ol nataşa.
Kürt olmayasın?
haha hayır
Çünkü öyleyiz 😏😎