Türkler size soruyorum. Irkçı Türklerden utanıyor musunuz?

Bazen o kadar beyin dibini gostere şeyler görüyorum ki hayret ediyorum. Sadece turk olmakla butun her şeyin tamam olduğunu dusunen bir digeri yokmuş gibi davranan aslında hiçbir vasfı olmayan ama milletcilik ayağına var olmaya çalışan o kadar insan görüyorum ki bazen ben Türk olsaydim bunlar adına utanirdim diyorum. Bu arada ben kürdüm ve bununla da gurur duyuyorum ama asla ırkçılığı sevmiyorum. Bana çok primitif ve fanatik geliyor.

Bu konuda Türklerin düşüncesini merak ediyorum açıkçası

Türkler size soruyorum. Irkçı Türklerden utanıyor musunuz?
Cevapla