euro var bende he şey içinde yüz , ama Türkiyedeyim şu an burdakiler daha yakın degil mi , Türkiyeden taliplerimi bekliyom o zmn , oglumuz 1,80 boyunda esmer yakısıklı kirli sakallı kaslı ve cebi euro dolu 🤪
ha anladim avrupa batmis deyenler cahil issiz , almanya bitik diyen duydum koskoca sanayi devi araba cenneti nasil biter😁 yaw otobanda kaza oluyor sag serit milyon tir üretiyor adam devamli transport var , hicmi otobana cikmiyor bu sa laklar forklift le indir bindir Türkiyede daha 3-5 yildir yaygin adamlar bu sistemi geceli 50-60 yil olmus 😁😁
düzen Türkiyede de kurulur , cocuklarin okulu var falan da diyorlar sanki Türkiyede okul yok 😁 Almanya onlari kovsa bile dönmezler , et 8 euro kilosu seker 80 cent benzin 1,70 ve sen aliyorsun 3000 euro nasil bitecek , hergün 1 kilo et ye mk ayda eder 240 euro arabayla 1000 km gez 85 euro gidiyor kimse gelmesin diye avrupayi kötülüyorlar , avrupa nin ölüsü Türkiyeden iyidir mazot 41 tl hadi gezin 1000 km 😁😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben kendi derdimdeyim ben ilgilendirmedikleri için nefret etmem kimseden
Gurbetçi olmak da zor ya
Ne bileyim Kendi vatanına geliyorsun ev yaptırıyorsun filan bavullar dolusu çikolata taşiyosun zor zor çok zor
sonra bide begenmezler getire getire çikolata getirmiş derler , onlar biz dönerken güle güle bile demez , herkes ı phone 14 bekliyor 😁
Ne biliim ya insan şöyle çok çok birikim yapmadan bir ülke gezmek istiyor ama her sene ailesi memlekette bekliyor jfjxjx
Gurbetçi için de zor bozuk para vermek
Restoranda bahşiş bırakmak bile zor 2 euro bıraksan jfjdjxj mesela dünya para :p
sen gurbetçimisin yoksa bizden cok bilgin var her konuda 🤪
Değilim onların gözünden bakıyorum nfjxj
aferim sana , 2 gündür dikkatimi cok çekiyorsun akıllı zeki kadınları çok severim burcun ne?
Jfjdjxj ironi yapıyorum ya
Yay
evet yay dı alzheimer olcam ben , bu aralar cok unutkanım cüzdan telefon unutuyom aşık desen degilim , bi garip
Unuttuğun yerde geri buluyorsan sorun yok
aşık olmak istiyorum unutcaksam bi mazeretim olsun , ey Türkiye eyyy almanya bana aşk lazım aşk sıraya geçin eleme yapacam 😁😁
Hemen Almanya'dan bir hanımefendi bul ve euro içinde yüz
euro var bende he şey içinde yüz , ama Türkiyedeyim şu an burdakiler daha yakın degil mi , Türkiyeden taliplerimi bekliyom o zmn , oglumuz 1,80 boyunda esmer yakısıklı kirli sakallı kaslı ve cebi euro dolu 🤪
Aradığını bulursun umarım
nefes alsın yeter 😁
Nefes almazsa ölü olur zaten
nefes alsın be yoksa olmaz o iş
Gurbetçilere karşı derdimiz yok orada yaşayıp buraya gelince Avrupa batmış burası cennet şükredin falan demiyorsan sorun yok
ha anladim avrupa batmis deyenler cahil issiz , almanya bitik diyen duydum koskoca sanayi devi araba cenneti nasil biter😁 yaw otobanda kaza oluyor sag serit milyon tir üretiyor adam devamli transport var , hicmi otobana cikmiyor bu sa laklar forklift le indir bindir Türkiyede daha 3-5 yildir yaygin adamlar bu sistemi geceli 50-60 yil olmus 😁😁
Yani adam orada hayatını yaşıyor buraya gelip şükredin orada düzenimiz olmasa bizde gelirdik diyor madem çok kötüyse orası cik gel burada yasa
düzen Türkiyede de kurulur , cocuklarin okulu var falan da diyorlar sanki Türkiyede okul yok 😁 Almanya onlari kovsa bile dönmezler , et 8 euro kilosu seker 80 cent benzin 1,70 ve sen aliyorsun 3000 euro nasil bitecek , hergün 1 kilo et ye mk ayda eder 240 euro arabayla 1000 km gez 85 euro gidiyor kimse gelmesin diye avrupayi kötülüyorlar , avrupa nin ölüsü Türkiyeden iyidir mazot 41 tl hadi gezin 1000 km 😁😁