Ben istemsiz bir şekilde geriliyorum Tanıdık yabancı fark etmez. Bir an önce kapı açılsa da gitsem diye düşünüyorum.Çoğu zaman binmiyorum ama bazen mecbur kalıyoruz.
Cevabın nedir?
Cevapla
Eger cok fazla kisi yoksa ve asansorde yalnuz kalacaksa ben merdivenlerden cikiyorum. Mecbur talniz kaldiysak olabildigince bakmamaya ve ysklasmamaya calusiyorum. Buna ragmen zaman zaman inerken soylenenler oluyor. Sanirim onu gordugumuz zaman asansoru kullanmuzin yasak oldugunu dusunuyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılYapacak bir şey yok maalesef
En İyi Cevaplar
+1 yılNedendir bilmiyorum karşımda ki bayanı rahatsız edebileceğim düşüncesi beni rahatsız ediyor. Telefona bakıyorum ona bakmamaya çalışıyorum falan.
105 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel düşünce bu. Keşke herkes bu kadar ince düşünse
- +1 yıl
merak etmeyin ya bu ülkede insanlık henüz o kadar ölmedi.
Soran+1 yılİnsanlık için teşekkür ederim
- +1 yıl
Eig için tesekkur ederim.
Soran+1 yılRica ederim
+1 yılBende de bir korku oluyor ya sapıksa oof ne zaman ineceğim gibi şeyler kafamda dönüp duruyor bir de gözüm hep alarm tuşunda oluyor bişey yaparsa oraya basarım diye 😊
03 Yorumla
Soran+1 yılErkekler anlayışlı olmalı bence 2 dk sonra bişe bir şey kaybetmez
- +1 yıl
Aynen öyle birde garip garip bakıyorlar falan rahatsız edici gerçekten
Soran+1 yılBiber gazı taşıyorum .
+1 yılBinmeyi tercih etmiyorum asansör de kalmakta var sonuçta ne işim var elin adamıyla yalniz
01 Yorumla
Soran+1 yılAynı düşünüyorum bende
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
118Cevap
+1 yılHiç birşey hissetmiyorum. Ama bayanların durumu bu konuyu değiştiryor. Mesela bir kaç defa bindim karşı cinsle. İkimiz aynı anda biniyoruz genelde öncelik olarak kendisine teklif ediyorum kaçınca kata çıkacağını daha sonra ben gitmek istediğim kat numarasına basıyorum. Eğer bayan tebessüm ederek yaklaşırsa espri yaparak cevaplarım ve muhabbet etmeye başlarım. Daha sonra konuşmak isterse numarasını falan alıyorum ama genelde merdivenle çıkıyorum 😉
09 Yorumla
Soran+1 yılNumara falan çok saçma acizce bana göre.
- +1 yıl
7-8 kaç çıkıyoz muhabbete başlayınca yalandan kendisinin indiği katta iniyorum kusura bakma daldım muhabbetiniz koyuydu ineceğim katı unuttum diyorum dışarda sohbet baya koyulaşıyor numarasını o zaman alıyorum kardeşim 😂
- +1 yıl
Numara neden acizce olsun? Hoşlandığım kişinin numarasını almak? Senin mantığını.. Zikeyim
Soran+1 yılMekan önemli numara değil zavallı
- +1 yıl
Mekan önemliymiş senin için yatak uygun mu 😊 geri zekâlıya bak ya şimdi herkes zannedecek ki bu adam tüm kız numaralarını asansörde alıyor mal mısın kızım sen? 1-2 defa denk geldi sadece öyle yazdıklarımı baştan aşağı okusan eminim algılaya bilirsin 😃 o ışığı görüyorum sende 😂
Soran+1 yılKız kardeşin annen yoksa bu yorumunu doğal karşılıyorum zavallı çocuk. Biraz büyü öyle yorum yap tamam mı
- +1 yıl
Zavallı diyecektim de daha aciz olduğun için birşey yazmıyırum 😈
Soran+1 yılAhaha :)
+1 yılArastirmaya gore insanlarin en cok sıkıldıkları yerlerin basinda asansör gelmekteymis. Nedeni de hem kapali hem de her insanin 1 metrelik ozel alanina girildigi icin. Insanlarin 1 metrekarelik mesafesi ozel alanlaridir ve bu mesafeye (es sevgili vs. Haric) kim girerse sıkılır ve rahatsızlık duyar.
Yani sen cok normalsin. Yok hiç sıkılmam diyenler pek normal gorunmuyor bence.01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru aslında haklısınız
Benim gibi seksi birine ne zaman saldıracak diye bekliyorum
145 Yorumla- +1 yıl
Haklisin yorumun super
- +1 yıl
asdh gadagvdjabdasd
Soran+1 yılEskiye devam ;)
Soran+1 yılEksi yani off T9 :)
- +1 yıl
Cokmu sexsisiniz
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Yabanilik işte.. Evcilleşip medeniyet görmeniz lazım biraz.
51 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var?
+1 yılOlabildiğince kenara çekilirim kız meraklısı sapık değilim sonuçta, kendini rahatsız hissetmesin diye ve başımı ya önüme eğerim ya da diğer tarafa bakarım veya telefon vs.. uğraşırım inene kadar.
13 Yorumla
Soran+1 yılTebrik ediyorum davranışın için :)
- +1 yıl
Herkes böyle yapmalı bence, bayan da erkek de :)
Soran+1 yılAynen öyle
+1 yılYuh ne kadar azginsiniz be. Bu yuzden bu hale geldik zaten. Guzel kokuyosa icime cekerim kokusunu, kotu kokuyosa da nefesi tutarim bu kadar. Guzel kokan insanin basimin ustunde yeri var
05 Yorumla
Soran+1 yılHem kapali hem de her insanin 1 metrelik ozel alanina girildigi icin. Insanlarin 1 metrekarelik mesafesi ozel alanlaridır kim girerse sıkılır ve rahatsızlık duyar. Bunu ben değil araştırmalar söylüyor
- +1 yıl
Tamam da karşı cinsi neden cinsel obje olarak görüyosun ona kızıyorum. İnsan o da öyle düşün. Kadın erkek ayrımını hiç sevmiyorum. Kadın ve erkek aynı ortama girince illa sevişicek diye bir şey yok.
- +1 yıl
Cinsel obje görmek ile alakası yok bunun her gün ne tur haberler çıkıyor insanlar artık korkuyor bana bişeyy yapar mı diye, bir şeyden kastım ise hırsızlık yapabilir daha birçok şey..
- +1 yıl
@şikirpareee ne yapabilirki bağırırsın, çantanda biber gazı taşı hiçbişeycik olmaz
- +1 yıl
Bunlar önlemler. Yani bu durumu cinselliğe çevirmemen için dedim. Kimseye güvenilmez, bu devirde. Tabiki her zaman önlemlerimizi almalıyız ama bu korku olmayacak anlamına gelmiyor
Bir yönüyle kişinin şahsi ozel alanı vardır 70 cm falan kisi bu alanın disinda tutmak ister diğer insanlari yakinlasilinca rahatsız olur. O durumda da asansorde bu alan asildigi için erkek de bayan da ister istemez tedirgin olur
02 Yorumla
Soran+1 yılAslında olay bu belki de
Bir keresinde eski isyerimde bizim kata cikarken baska firmada calisan kizlar bindi hep beraber sanirim 10 kisi varlardi en uzunu 1.60 civarinda ancadir iclerinde dev gibi durmustum kikir kikir guluyorlardi
08 Yorumla
Soran+1 yılÇok saçma
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılZeka yaşı hmm bakarız ;)
Soran+1 yılİnsanları tersleme gibi huyum yok ciddiye almam çünkü ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir sefer bir bayanla bindik göğüs dekolteliydi baktim baktim cok fena memeleri vardi onunda hosuna gitti 2 kez 3 kez derken hosunami gidiyorum dedi evet dedim yemeğe cikardim sonra memelerinin arasina kobrayi saldim vajinasini yaladim fena girdim ona hala sıkılınca arar ve seks yapariz onunla
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyok Dulmuş ya bende sonradan ogrendim ama iyi ki cocugu yokmus yoksa cok pisman olurdum ya
Soran+1 yılSapık zihniyet Vol 1
+1 yılSevgilimle asansöre binince hemen ona sarılırım öperim dokunurum o yüzden sevgilimle binmeyi çook seviyorum
50 Yorumla
+1 yılHiç bir şeyim yok genelde asansörün köşesinde durur telefonumla oynarım rahat olsun karşı taraf diye
33 Yorumla
Soran+1 yılKeşke herkes öyle olsa
- +1 yıl
Herkesin hayat felsefeleri kendine özgüdür. Benim felsefemde ise kadınları rahatsız etmek veya ürkütmek asla bulunmaz.
Soran+1 yılNe güzel hep böyle kalın
Serefsiz erkeklerin yuzunden boyle geriliyosunuz iste ben bindigimde rahatsiz olmasin kadinlar dye sirtimi falan donuyorum
52 Yorumla
Soran+1 yılKurunun yanında yaşta yanıyor maalesef
+1 yılKarşımdakini rahatsız ettiğimi farketmek beni rahatsız diyor. sokakta kadınların arkasında yürümekten bile hoşlanmıyorum
41 Yorumla
Soran+1 yılBöyle erkekleri görünce gerçekten mutlu oluyorum
o an o asansördeki ciddiyet ortamı hiçbir devlet erkanında yok :D ama ben bir kızla aynı asansördeysem rahatsız olmasın diye mümkün mertebe uzak dururum
00 Yorumla
+1 yılCevap veriyorum asansör kullanmıyorum kapalı yerde kalma fobisi var bende geriliyorum daralıyorum ve bunun nedeni 3 defa asansörde kaldım o yüzden sanırsam...
13 Yorumla
Soran+1 yılAsansörde bende kaldım yalnız hatta. Çok berbat bir durum biliyorum
- +1 yıl
o yüzden yani genelde merdiven tercihimdir :D
Soran+1 yılEn iyisi :)
+1 yılEvet bende rahatsız olur düşüncesi ile başımı öne eğerim. Tanıdık ve erkmekse hal hatır sorarım. Bayan tanıdığım dahi olsa başımı kaldırmam.
03 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel bir davranış
- +1 yıl
Bizim binada yönetici asansör kapısına şöyle yazmış.
Asansöre 3 kişi bininiz aksi taktirde arıza yapmaktadır
diye bende geç gelmiştim ogün eve annem sordu nerdeydin diyede asansörün önünde iki kişiyi daha bekledim demiştim.
Soran+1 yılÇok komik :)
+1 yılhadi ama rahat ol birkac saniyelik bir zaman dilimi yol üstü sevisecek degilsiniz ya utanmaya gerek yok ;))
04 Yorumla
Soran+1 yılKapalı alan fobisi. Türkiyede kadın olmak zor. Insan korkuyor
- +1 yıl
bence abartiyorsun karsi cinsin de isine okuluna veya evine gitmek icin o asansöre biniyor.. ben sanmiyorum ki farkli bir fantezi düşünülsun... yani tamam türkiyenin durumunu biliyorum ancak genelleme yapip herkese bu gözle bakman yalnis olur guzelim :)
Soran+1 yılKendini güvende hissetmek istiyor insan. Herkesin başına günde sayısız şeyler geliyor. Farkındaysan tedbiri kadınlar almak zorunda. Erkekler de dikkat etsin bence
- +1 yıl
haklisin
+1 yılaşağı iniyosa içim bir hoş oluyo. yukari cikiyosa agirlik basiyo
43 Yorumla
Soran+1 yılBöyle seviyesiz yorum yapmayın
- +1 yıl
Haklısın bu kadar seviyeli bir soruya seviyesiz bir yorum yazmışım. utanıyorum kendimden
Soran+1 yılUyan utan
Bazen kadinlarin o cekincelerini, sizi bir tecavuzcu gibi hissettirmeleri cok sinir bozuyor ! Bakiyorum bos olmasina ragmen binmek icin kararsiz, direk kapatiyorum kapiyi.
00 Yorumla
+1 yılDemek ki senin için fesat kötü şeyler dusunuyorsun adam 1 dakika içinde sana mi tecavüz edicek. bin git
32 Yorumla
Soran+1 yılHem kapali hem de her insanin 1 metrelik ozel alanina girildigi icin. Insanlarin 1 metrekarelik mesafesi ozel alanlaridir ve bu mesafeye kim girerse sıkılır ve rahatsızlık duyar. Insanların en çok sıkıldıkları yerin başında geliyor. Araştırmalar söylüyor ben değil
Tanidik degilse binmemeyi tercih ediorum. Tanidiksa erkek kadin farketmez sohbet muhabbet geciyor zaman😅😅
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen ;)
Valla ben binince bir bayanla kenara cekiliyorum bide bakiyorsa gözlerimi kaciriyırum korkuyorum l*n napim ya asansör fantazisi varsa diye :))
33 Yorumla
Soran+1 yılBu aslında onunla ilgili değil. Güven duygusu
Soran+1 yılOlabilir bilemeyeceğim
+1 yılOnu koseye sikistirip yavas yavs yaklasip kalp atislarini hissetmek duvara iyice sikistiginda cok malsin oglum burasi turkiye ne fantazisi demek :-D
30 Yorumla
+1 yılBen de aynı. İnene kadar yüzüne bakmıyorum ve yüzüm eğiktir yere bakarım :)
26 Yorumla
Soran+1 yılAferin hep böyle olsa keşke herkes :)
- +1 yıl
şu aferin lafına çok kıcık kaparım ama neyse :)
Soran+1 yılSevgilim de öyle biliyor musun :) Neden rahatsız oluyorsunuz merak ettim
- +1 yıl
ne bileyim ya işte bana aferin diyor sanırsın ki ilim olarak benden üstün, sanırsın ki üstad! :D tabi bunları içimiden diyoruz. Biraz gururu okşamak gibi oluyor bu laf :))
Soran+1 yılÖğretmenlik okuyorum staj göreceğim bu sene. Alışkanlık oldu. Diyor ben senin öğrencin değilim ne aferin diyorsun :) Ben de dememeye çalışıyorum :)
- +1 yıl
iyi edersin kardeş :D
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Inince iyi günler desem mi demesem mi diye düsünüyorum :d
11 Yorumla
Soran+1 yılBence dememek en iyisi
Aile & Toplum konusunda 673 cevap paylaştı. eğer ufacık da olsa etkilerse, hani o asansör ilk çalışınca için bir gıdıklanırya; o bütün yolculuk sürer. hem bitsin isterim hem sürsün.
00 YorumlaBişey hissetmeli miyim? Asansör işte biniyoruz okdr
05 Yorumla
Soran+1 yılKapalı alan fobisi yok sanırım
Soran+1 yılher insanin 1 metrelik ozel alanina girildigi icin. Insanlarin 1 metrekarelik mesafesi ozel alanlaridir ve bu alana kim girerse sıkılır ve rahatsızlık duyar. Araştırmalar söylüyor. Haberleri okumuyor musun insanın başına türlü şeyler gelebilir temkinli olmakta fayda var
Soran+1 yılBakmayın siz bilirsiniz
Karşı cinsle asansöre binmisim gibi hissediyorum :P
01 Yorumla
Soran+1 yıl;) .
sen bızım merkezde balataları sıyırırsın.. o asansor hıc yalnız ınmez hıc yalnız cıkmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılMerdiven kullanıyorum çoğu zaman
çiği zimin binmiyirim imi micbir kiliyiriz. s. s. s
12 Yorumla
Soran+1 yılBöyle konuşma zekicim :)
Aynada makyajimla ilgilendiğim için binenle işim olmuyo
11 Yorumla
Soran+1 yılHiç rahat edemem makyaj bir de
Aile & Toplum konusunda 300 cevap paylaştı. Senin gibilerin davranışı yüzünden bizde kendimizi potansiyel sapık gibi hissediyoruz :D
03 Yorumla
Soran+1 yılErkeklere güven olmaz. Feminist değilim ama kendimizi korumamız lazım
Soran+1 yılTamam
Aile & Toplum konusunda 626 cevap paylaştı. Merdiven daha sağlıklı :) Bırakalım asönsörü... insan kendini o kişiyle bir odada kilitlenmiş hissediyor.
03 Yorumla
Soran+1 yıl7 . kat olunca biraz tembellik yapıyorum. İnerken yürüyerek gidiyorum zaten çıkarken problem. Haklısın ben de öyle düşünüyorum
Soran+1 yılMaalesef
Yani yanlış bir şey yaparım veya ne bileyim herhangi bir şeyi yanlış anlar diye sürekli telefonumla uğraşıyorum mesaj falan atıyorum yeter ki göz göze gelmeyelim :)
03 Yorumla
Soran+1 yılTebrikler gerçekten :)
Soran+1 yılHepimizden :)
Aile & Toplum konusunda 419 cevap paylaştı. eğer asansör kullanıyorsam çoktan kulaklıklarım takılıdır hafif bir gülümseme ve önüme bakma
00 YorumlaYanlış anlıcak diye kafamı yerden kaldıramıyorum 4. Katta iniceksem 2. Katta iniyorum
00 Yorumla
+1 yılBen hiç tedirgin olmuyorum bir şey yapmaya kalkarsa kendimi koruyabilecek seviyedeyim o yüzden rahatım
12 Yorumla- +1 yıl
Super cevap olmus
- +1 yıl
Teşekkürler
+1 yılValla bizi binada bekar erkek heps evli onlardan birisiyle bile binince geriliyorum
00 Yorumlaevt eğer tek kişiyle yalnızsam daha da geriliyorum ama bisürü insan varsa eh işte koku filan oluyo ozamanda ama en azından daha güvenli :D
00 Yorumlagerginlik hissediyorum buz kesmiş ortam gibi hissediyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılKapalı alanda hep oluyor o
Soran+1 yılNeyse bir şey demeyeceğim
+1 yılbiraz geriye cekiliyorum ve nedense biraz geriliyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılNormalmiş bu
- +1 yıl
yani dogal olarak tanimadigin birine mesafeli durursun
+1 yılBazen bilerek iki asansörüde çagırıyorum ki anlasınlar
01 Yorumla
Soran+1 yılYok anlamıyorlar
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence sende kapalı alan fobisi mevcut,
bende karşı komşum vardı pek karşılaşmazdık ama bazen sabahları asansörde karşılaşırdık, hiçte muhabbetimiz olmadı, fakat sabah işe giderken yapmş olduğu kıyafet seçimi ve kokusu, aşırı tahrik edici bir unsurdu. 3 kat daha fazla olsaydı tatmin olmak için yeterli gelirdi.06 Yorumla
Soran+1 yılYazık ya
Cevap sahibi+1 yılkıza yazık olcaktı:)
Soran+1 yılDüşüncene yazık
Cevap sahibi+1 yılbana ne yazık olcak. iç çamaşırı gözükcek şekilde giyinip, göğüslerini ortaya serip birde tahrik edici kokular süren benmiyimde bana yazık. dikkat edin sizde arkadaş.
Soran+1 yılBu yoruma çok üzüldüm. Bir kadın nasıl giyinirse giyinsin bu ona o şekilde bakılacağı anlamına gelmez.
Cevap sahibi+1 yılkadın dediğin edebli adablı giyinir. kendini teşhir etmek için herşeyi yapmaz. sınırı olması lazım bir kadının.
Kalabalıksa binmem daralirim..
genelde binigim asansor. 2kisilik bu yuzden yalniz biniyorum.
bir erkek varsada merdvenleri kullaniyorum.01 Yorumla
Soran+1 yılBizimde öyle ben daralıyorum
- Aile & Toplum konusunda 330 cevap paylaştı.
+1 yılBise hissetmem ne yani asansorde karsi cinse tecavuzmu edicez cok film izliyorsun etkilenmissin
08 Yorumla
Soran+1 yılFilm değil haberlerden çok etkileniyorum ( gerçek yaşam bu )
- +1 yıl
Valla bende okadar haber seyrediyorum asansorde tecavuze ugrayan gormedim
- +1 yıl
Bu demekki senin kendine guvenin yok sana ufak tavsiyeler veriyim cantanda agirlik tasi sana kotu kotu baka olursa sert bir bakis at baktin yaklasiyor cantayi kafasina kafsina vur zaten asansor o zana kadar cikmis olur rahat ol yani
Soran+1 yılAsansörde kalma korkum var bir ikincisi biber gazı taşıyorum zaten. Bu da işe yarar tabi panik yapmasam . Belki bir şey yapmaz ama o psikolojiyi yaşamak ölüm gibi
- +1 yıl
Ya arkadasim bizden bu kadar korkmayin hepimiz sapik degiliz yapmayin ne olur bak bir dene rahat ol hic dusunme kendini yanliz hisset ama sakin asansorde yanlizim diye bir turku ciyirma ya da dans etmeye kalkma sonra mazallah
Soran+1 yılÇok saçma ve gereksiz bence
- +1 yıl
Boyle sacma soruyo saa cecaplar verilir ne yapmamizi bekliyorsun
- +1 yıl
Insan kendinden bilir isi eger sen sapiksan biz napalim o kadar asansore bindim isim geregi insanlarin evlerine yatak odalarina kadar girdim hic bise hissetmedim ne hissedicem sen sapiksin diye herkezi sapik gorme
+1 yılElektrikler kesilip, asansörde kalma korkusu hissediyorum.
21 Yorumla
Soran+1 yılO hep var zaten
Filmlerdeki gibi asansor kapisi kapanir kapanmaz dudagima yapismasini dusunuyom :-D
03 Yorumla
Soran+1 yılBu erkekler çok aciz acıyorum
Soran+1 yılAnnemi kardeşini düşün öyle yorum yap
+1 yılNormal bir gün içinde ne oluyorsa o oluyor. Fark olmasına gerek yok gerilmeye hiç gerek yok.
03 Yorumla
Soran+1 yılHem kapali hem de her insanin 1 metrelik ozel alanina girildigi icin. Insanlarin 1 metrekarelik mesafesi vardır kim girerse sıkılır ve rahatsızlık duyar. Araştırmalar söylüyor insanların en çok sıkıldıkları yerlerin başında geliyor
- +1 yıl
Devamli asansore binmiyorum. Oturdugum apartmanda var, binmiyorum. Merdiven cikmayi seviyorum.
Soran+1 yılEn iyisi
+1 yılAsansörleri hiç sevmem tek başımayken de binemiyorum..
03 Yorumla
Soran+1 yılMecbur kalıyoruz bazen hobi olarak asansöre binecek halimiz yok
- +1 yıl
Asansörlü yerde merdiven yok mu? Ben hep merdiven tercih ederim
Soran+1 yıl7. kat olunca çıkarken mecbur kalıyorum inerken merdiven
Gerilmemesi için elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum
21 Yorumla
Soran+1 yılTebrik ederim seni
Kötü oluyorum bende, psikopat bir kadın falan çıkar beni pıçaklar diye.
04 Yorumla
Soran+1 yılOnu biz daha çok yaşıyoruz
Soran+1 yıl;);
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAynadan saçımı falan yaparım ben umursamaz bir tavırla o zaman kız varsa oda rahat oluyo 😏
14 Yorumla
Soran+1 yıl;) Umursamaz olmak gerek
- +1 yıl
Evet ya zaten hepimiz potansiyel abaza konumundayız sizin gözünüzde 😞
Soran+1 yılKurunun yanında yaşta yanıyor bazen maalesef . Yapacak pek bir sey yok
- +1 yıl
Yanii sizde haklısınız tabi
+1 yılbende ulan bu şimdi kesin aklında kötü şeyler geçiyodur çığlık atmazsa iyi diye düşünüorum :D
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahah :D Önce bayanlar gideceği yere varsın sonra siz binersiniz
Karşı cinsin nekadar heyecan yaptığını ve gerildiğini gözlemlemek eylenceli oluyor. ama bu nadir oluyor nedense asansöre biriyle binmeyi sevmiyorum. asansördeki oksijen tek kişilik:D
00 Yorumlagüzel ve çekici bir kadınsa ve asansörde yalnızca ikimiz olsak bir defa dudaklarından öpmek isterim. böyle şeyler hayata güzellik katar bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılBu kişi eşinse istediğini yap bizene
Bisey hissetmiyorum kalabaluk olunca aklima sey geliyo asansor bozulursa bukadar kisi nerde yatcak :)
06 Yorumla
Soran+1 yılSaatlerce sürerse havasızlıktan insan ölür zaten
Soran+1 yılOfff
Soran+1 yılBir şey yok
+1 yılBen egerli begendigin bo tipteyse hemen inmek isterim ama beğenmediysen sorun olmaz
00 Yorumla
+1 yılGirmeden önce bir bakarım nasıl birine benziyor diye eğer minnacık bir korku olursa içimde binmem yürürüm ya da beklerim
00 Yorumla
+1 yılAsansöre bindiğim kişiye bağlı yakar top olmadığı sürece uzaya bile cıkarım 😄😄
02 Yorumla
Soran+1 yılYazık size acıyorum
- +1 yıl
Sen acıya dur ben halimden memnunum bu kadar kasma kendini relax ol 😄
+1 yılAsansöre binince gözüm aynadan başkasını görmez benim
03 Yorumla
Soran+1 yılAynalar ;)
- +1 yıl
öyle bir film vardı
Soran+1 yılBiliyorum
- Devamını Gör (124)
Devamını Gör(169)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar