Kişilik & Karakter Asansöre tanımadığınız birisiyle bindiğinizde geriliyor musunuz? ouzinyo Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Sadece önüme veya yere bakmaktan ciğerim soluyor. kjdjskd Asansöre tanımadığınız birisiyle bindiğinizde geriliyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Hayır gerilmiyorum 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Hayr kimseyi umursamıyorm Sadece asonsörde telefonla konusanlar canımı sıkıyor ben senin boş muhabbetini özellikle dar bir alanda cekmek zornda deglm 0 0 Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Tanımadığım biriyle asansöre binmem. Ya merdivenden çıkarım ya da o çıksın, ben sonra tekrar çağırırım. 1 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Direkt asansörden geriliyorum, çok mecbur olmadıkça ya da yanımda tanıdık birisi olmadıkça binmem. 0 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bence ben onlara olan bakışlarımla daha çok onları geriyorum 🧚♀️ 0 3 Yorumla Ay_ışığındasaklıdır +1 yıl Neden ki Yorumla dionysosjai +1 yıl Gergin olunca ruh gibi bakıyorum. Yorumla Ay_ışığındasaklıdır +1 yıl Korkunçsun yani Yorumla
Dopaminx Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl yoo bir sıkıntı olmuyor koskoca adamız neden gerilelim ya? :) 0 0 Yorumla
AmpülNefreti Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Hayır ama biraz daha tedbirli davranmaya başlıyorum 0 0 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Tek kadınsa, asansöre girmiyorum. İftira ile uğraşamam, biraz daha beklerim. 0 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Yoo gerilmiyorum :D 0 5 Yorumla ouzinyo +1 yıl Senden rahatı yatak zaten 💆 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl Hayda :D yine naptım Yorumla ouzinyo +1 yıl Sheqiil sin ya o yüzden bir şey yapmana gerek yok 💆 dksjs Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl ajsjsjhsak sus be 😂 Yorumla ouzinyo +1 yıl Sustum 💆 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. her asansöre bindiğimde salma hayek gıbı bişi olur munun hayalını kuruyorum 0 0 Yorumla
12hayat21 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Cook geriliyorum ben sanki o an zaman duruyo çok pişman oluyorum bindigime 0 0 Yorumla
mertcanistanbul Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl evet geriliyorum hele kadınsa daha çok 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Hayır bişi hissettirmiyor kxjxj 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yok sadece asansörde cişim geliyor ondan değişik hareketler yapınca geriliyorum başkası varsa eğer 0 0 Yorumla
lilyyx Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 665 cevap paylaştı. Gerilmiyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır gerilmiyorum
Hayr kimseyi umursamıyorm
Sadece asonsörde telefonla konusanlar canımı sıkıyor ben senin boş muhabbetini özellikle dar bir alanda cekmek zornda deglm
Tanımadığım biriyle asansöre binmem. Ya merdivenden çıkarım ya da o çıksın, ben sonra tekrar çağırırım.
Direkt asansörden geriliyorum, çok mecbur olmadıkça ya da yanımda tanıdık birisi olmadıkça binmem.
Bence ben onlara olan bakışlarımla daha çok onları geriyorum 🧚♀️
Neden ki
Gergin olunca ruh gibi bakıyorum.
Korkunçsun yani
yoo bir sıkıntı olmuyor koskoca adamız neden gerilelim ya? :)
Hayır ama biraz daha tedbirli davranmaya başlıyorum
Tek kadınsa, asansöre girmiyorum. İftira ile uğraşamam, biraz daha beklerim.
Yoo gerilmiyorum :D
Senden rahatı yatak zaten 💆
Hayda :D yine naptım
Sheqiil sin ya o yüzden bir şey yapmana gerek yok 💆 dksjs
ajsjsjhsak sus be 😂
Sustum 💆
her asansöre bindiğimde salma hayek gıbı bişi olur munun hayalını kuruyorum
Cook geriliyorum ben sanki o an zaman duruyo çok pişman oluyorum bindigime
evet geriliyorum hele kadınsa daha çok
Hayır bişi hissettirmiyor kxjxj
Yok sadece asansörde cişim geliyor ondan değişik hareketler yapınca geriliyorum başkası varsa eğer
evet biraz olduğu oluyor
Gerilmiyorum
Hayır tabiki