LGBT bireyleri destekliyor musunuz?

Bilenler bilmeyenler #LoveWins diye bir hashtag başladı, twitterda. Eşcinsel evliliklerle ilgili. Merak ediyorum acaba eşcinsel evliliklere veya birlikteliklere karşı mısınız yoksa destekliyo musunuz? LGBT bireyler genelde malesef aşağılanır. LGBT terimini bilmeyenler için Lezbiyen, Gay, Biseksüel, Trans demektir. Fakat biliyorum ki bu sitede veya başka sitelerde kısaca sadece sanalda değil heryerde çok saygısız insanlar var. En azından yorum yazarken biraz saygılı olmaya çalışın. Ben LGBT bireyleri destekliyorum ve aslında toplumun birazda bu konular hakkında bilinçlendirilmesi gerek. Merak ettiğiniz sorular falan varsa sorun, yanıtlamaya çalışırım. Aramızda LGBT bireylerde var, bu hashtag'ı yeni duyduysanız destekleyin dostlar ;) ABD'de Beyaz Saray Rengarenk oldu. Eşcinsel evliliğin yasalaşması için bazı internet logoları gökkuşağı rengi oldu. Google'daki renkler
LGBT bireyleri destekliyor musunuz?
Cevapla