Günümüz insanları bunu normaleştirmeye çalışıyor fakat ben bunun normal olduğunu düşünmüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Siz ne düşünüyorsunuz?
yani ben nasıl hetero olduğumu bağıra bağıra söylemiyorsam onların da eşcinsel olduklarını sürekli söylemelerini itici buluyorum onun harici herkes kimle ne yapmış banane
Varlar aşağılanmamalılar bazı hakları tanınmalı ama bazı konularda cıvkı çıkartılıyor sürekli gözümüze sokulması gibi çocukları bu işe alet etmeleri ve çocuk sahiplenmek istemeleri cinsiyet yoktur cinsiyetler çocuklukta toplum tarafından atanmıştır gibi argümanları saçma ve zararlı yoksa kim kimle sevişmiş umrumda değil
Aradığım yorum
Teşekkür ederim
Rica ederim
Arkadaşlarım var destekliyorum, bugüne kadar kimseye hadi gel seni zorla eşcinsel yapacağız diye birşeye zorladıklarını görmedim kaldı ki bu sonradan olabilecek bir şey değil olamaz zaten... kimsenin kimseye zararı yoksa herkes istediği gibi yaşasın kimseyi ilgilendirdiğini düşünmüyorum açıkçası
Doğuştan olanlar normal evet ama bazı insanlar sırf gündeme gelmek için böyle yapıyorlar bu çok saçma ve örnekleri var
Cevap
24Cevap
Desteklemiyorum ama karşılarında da durmuyorum. Beni rahatsız eden tek şey bu bireyler adına propaganda yapılması
desteklenecek ne var kim vurdurmak istiyorsa gitsin evinde vurdursun hep kendilerini ayırıyorlar hem hak istiyorlar
Tabii ki de desteklemiyorum öyle saçma şeymi olur ya tamam karışma herkes kendi tercihi ama desteklemem
Desteklemiyorum ama karışmam da. Herkesin kendi tercihi diyorum.
Desteklemekten kastın hoşgörü ise evet. Herkesin özgürlüğünü destekleriz
Desteklemiyorum. Sapıklık olarak görüyorum. Bence tedavi olmalılar. Ama kendi seçimleri. Zorbalamam, yargılamam. Çocuklardan uzak dursunlar başka bişey istemiyorum.
Normal veya değil kim se karar veremez. sahsen desteklemiyor um ama karşı değilim
Escinsel olmak normal, normal bulmadığım şeyse sapkınlık derecesinde cinsellik.
Ay hayır tabiki desteklemiyorum igrencler 💅
Valla sanki gay gibisin😅
Ne bilim öyle geldi bana😅
Tabi tabi 😅😅
Allah'ım boş ver ama sevdim seni😅😅😅😅
Genel olarak beni ilgilendirmez ama tasvip ettiğim bir şey değil. Özellikle her filmde her dizide eşcinsel görmekten bıktım.
Kimin kimle seviştiğiyle ilgilenmiyorum.
Desteklemiyorum
Saygı duyarım özel hayatlarına, toplu alanda yaparlar saygı duymam alayının a. G diyebilirim.
Desteklemiyorum ama karışmıyorum
Asla desteklemiyorum
Dedteklemiyorum karşıyım
ülkenin neresi normal?
Desteklemiyorum saygıda duymuyorum hepsinin mk
Desteklemiyorum. Sapkınlık.
Asla
Hayır desteklemiyorum ama kınamıyorum da
Destek falan vermiyorum
ben seviyorum çok eğlenceliler
Destekliyorum
Evet
Normal
Hayır
Desteklemiyorum
Hayır
Sevmem
Bbcede
Ewtt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?