LGBT ye destek veriyor musunuz?

Ben desteklemiyorum. Ama saygı duyuyorum onlara. Kendi hayatları sonuçta, istediklerini yaparlar. Doğru mu yaptıkları? Bence değil. Ama kendi hayatları işte. Ve lütfen seçeceğim en iyi cevaba neden bunu seçtin gibi laflar yapmayın. Herkesin kendi fikri. Dediğim gibi desteklemesem de saygı duyuyorum. Siz de benim düşündüklerime saygı duyun lütfen :)
LGBT ye destek veriyor musunuz?
Cevapla