Sizce 20 yasindaki bir bayan kişi genç bir kız mı yoksa genç bir kadın mı?

Nedense 18 yaşında çocuk sayilirken 2 sene sonra 20 olunca birden büyümüş oluyoruz bu haksızlık değil mi? Neden böyle? Çok saçma bir bakış açısı değil mi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar bekareti kastetmedim. YETISKINLIK OLARAK ALGILAYIN LÜTFENN!!
Sizce 20 yasindaki bir bayan kişi genç bir kız mı yoksa genç bir kadın mı?
Cevapla