Ateist arkadaşımın doğum günü kutlamasına verdiği cevap 😁 ?

İlkokul arkadaşım facebook hesabımda ekli yaklaşık 10 gün önce kızın doğum günüydü doğum gününü kutlamışlar duvarında işte klişe nice güzel yaşlara, sağlıklı senelere vs. Vs. bir de dikkatimi çekti ki kız her kutlama mesajının altına "teşekkürler, inşallah" yazıyor bastım kahkahayı ya dedim mübarek bu ne pehriz bu ne lahana turşusu anlayamadım açıkçası kız üniversiteye gitti ateist oldu özentilikten başka bir şey olmasa gerek siz ne düşünüyorsunuz? Garip değil mi?
Ateist arkadaşımın doğum günü kutlamasına verdiği cevap 😁 ?
Cevapla