Ben çok beceriksizim sizce nasıl becerikli olunur😔😔😔?

Elime attığım bişeyi ya sakarlık yaparım ya da yapamam kendimi nasıl geliştirebilirim sessiz sakin biriyim girisken pratk biri olmak istyrm kendimi çok boş gibi hisdediyorum ilkkez kendmle ilgili itirafları yazdm kimseye açılamym boyle... 😔😔😔
Ben çok beceriksizim sizce nasıl becerikli olunur😔😔😔?
Cevapla