Çok kötü hissediyorum ya köpeğimi başkasına emanet edicem ne yapmalıyım?

3 günlüğüne şehir dışına gidicem ve köpeği yakın bir bayan arkadaşa emanet etmek zorundayım. çok kötü hissediyorum kendimi box ını kapının önüne koyunca elime bile gelmek istemedi anladı onu bir yere götürdüğümü öyle üzgün bakıyor ki yüzüme anlatamıyorum şu an size yaşadığım duyguyu. odama kapattım kendimi kız arkadaşım götürücek bırakıcağımız kişiye. çok kötü hissediyorum şu an ya döndüğümde aynı sıcaklık olmazsa aramızda? çok yakınız birbirimize ailemden daha bile yakın bana. bir kız arkadaşım bide elvis im var zaten değer verdiğim şu dünyada. ne önerirsiniz sizce kin falan tutabilir mi bana karşı?
Çok kötü hissediyorum ya köpeğimi başkasına emanet edicem ne yapmalıyım?
Cevapla