Küçükken şiddet gördüm , ve şu an psikolojim bozuk?

merhaba arkadaslar, ben kuckken cok siddet gordum hemde annem tarafından , annemi hala cok seviyorum cunku sinir hastasıydı bir , lerek yapmamıstır. Kucukken hep doverdi beni , siniri gectiği zamanlar pişman olurdu beni dövdüğü için gelir yanıma ozur dilerdi sarılırdı bana , beni çok sevdiğini soylerdi oyle kotu doverdiki saçlarımdan havaya kaldırırdı ayğıyla tekmeler atar , bazen şişle doverdi bir kere ustume sandalye atmıstı , ısırırdı bazen beni derim kopacak gibi olurdu cok acırdı ,, ısırık izleri hala var omuzlarımda yalvarırdım ona bagırırdım yapma diye hiç unutmuyorum 5 -6 yaslarındaydım okul sabahıydı yine cok sinirliydi gel saclarını oreyim dedi butun saclarımı kesmişti nasıl aglamıstım bagırmıstım saclarım saclarım diye... cok siddet gordum yani ve şu an beni o kadar etkiliyorki bu yasadıklarım , su an biri benimle sinirli hafif yuksek sesle konussa aglamaya baslıyorum , hafif siddetli bir ses duysam bile korkuyorum aglayasım geliyor gözlerim doluyor kimseyle iletişim kuramıyorum bu durumu nasıl yenecegimi de bilmiyorum lutfen yardım eder misiniz?
Küçükken şiddet gördüm , ve şu an psikolojim bozuk?
Cevapla