bir kere daha böyle yapmıştım 53 kilo olmuştum
3 gündür hiçbirşey yemiyorum zayıflarmıyım?
bir kere daha böyle yapmıştım 53 kilo olmuştum
yemeğin salçalısı, kadının kalçalısı demişler
doğru olmasa atalarımız böyle bir cümle kurarmıydı
hadi kurdular gene doğru olmasa günümüze kadar gelirmiydi bu cümle
boşver kilo düşünmeyi, kendini olduğun gibi kabul et ve sev.
Aynaya Bak. mutluluk baktığın aynanın karşısında
Yeterince yemişsin zaten 65 kilo ne yeme artık.
Sadece ihtiyaç duyunca beslen.
Doğru diyorsun çok şişmanım
1 haftadır dışarı çıkmıyorum diyorsun nasıl zayıflayacaksın evde mi hareket ediyorsun Allah aşkına kalkta iki yürüyüş yap bari ;)
zayiflarsin evet ama bunye cok cabuk alisiyor gittikce canin hic birsey yemek istemez dikkat et..
Ben bir yıldır böyle iştahsızım
Bir ömür yemesem acıkmam
iste yalnis yapiyorsun anorexia hastaligina kadad gider..
Cevap
15Cevap
Hareket etmeden zayıflayamazsın. Ayrıca yemek yemeden verdiğin kilolar kaslarından gidiyor. yağdan eritemezsin
en fazla ölürsün unutmayın ki yemeden zayıflanmaz anca kendinize işkence yaparsınız bence dolduruşa gelmeyin taş çatlasa 65 70 sinizdir :D :D
Bir problemin mi var iştahtan kesildin? Sağlıksız kilo verirsin sonra geri alırsın
Ailem yüzünden yemiyorum
Mesaj at istersen
kiloyu sağlıklı ver iştahından olup anorexia olma sonra
Zayıflarsın ama kısa süre içinde geri alırsın dikkat et. Depresyona mı girdin ki?
salakmısn öyle bir anda zayıflanırmı yemeği azalt minimuma indir ama yememezlik yapma
He he zayıflarsın. Pok zayıflarsın. Yemeden kilo verilmez
yemek yemeyerek düzenini bozup tam tersine aniden büyük kilolar alırsın. Sakın aç kalarak zayıflama. sakın.
vücut alarm verir ve zararlı çıkarsın. metabolizma düzenli çalışmalı. yemeyerek değil düzenli yiyerek zayıflarsın. ne yediğinede dikkat etmen gerek
Yemek yememekle zayıflarsın ama vucudun zayf düşerek. Düzgün diyet yap bence
erken yaşlanırsın haberin olsun :)
l*n saf yememekle zayıflanmaz ki :D
Spor yapıcan yurucen ter atıcan oyle olur.
@AdayAdayı sorduk mu bilader
@AdayAdayı olom sana giren çıkan ne anlamıyom sismanmısın
dengesizce zayıflamak işe yaramaz araştırarak yaparsan daha iyi
Seni kim kirdi bu kilolarindan dolayi yaa
Harekette Şart ama 😉
kafayı yemişsin sen zaten daha ne yiyeceksin :D
Zayıflamazsın.
Hiii zayiflarsin
açlıktan ölebilirsin
zayıflarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar