AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
yapacak bişey yok... zamana bırak kendini bir erkeğin vücuduna sal gitsin yani tarlayı sürdür zevk almasan bile bunu yapbi kaç kere sürdür gübre attır ürünlerini elbette alacaksın... tatmin olacaksın
Bence bu bir hastalık değildir istemeden oluyo ve sınavın olabilir dediğin gibi. Ama çok zor bir durum olduğu kesin :/ bir erkeği sevmeyi tekrar dene
Yapamıyorum gerçekten tam tersi dahada soğuyorum
peki kendini feminenmi görüyorsun maskülenmi?
Feminen
maskülen görsen işin zor olabilirdi ama bu durum bence geçicidir
Bu yaşıma kadar geçmediyse sonrasındada geçermi bilmiyorum inşallah geçer
ufaklıktan beri mi böylesin kendini bildin bilelimi
Malesef kendimi bildim bileli
Aynen ama bana kalacak olursa sen kafadana cok buyutmussun baska birşey değil yani
saçmalık yapma o senin elinde çocukken erkeklerden tiksinmiş olabilirsin bunu bir düşün kendi vücudunu keşfet ve vajinal orgazma önem ver erkler bazıları harikadır bazıları şerefsiz
Saçmalıyorsun.
bence senin sıkıntın kabullenememe önce bunu yen gerisi gelir
Hormon testi yaptirdin mı kaç yasindasin ve ilk regl kaç yasinda gördün?
sakin oll.. derin ve uzun uzun nefes almaya çalışş... birazcık kendını topla ve sonra istersen özelden konuşalım belki yardımcı olabılırım!
psikolojk bır olay olablr, yeterkı karsına senı etkıelyecek bırı cıksın.
Tedavine devam et ve tevekkül' den ALLAH a Sığınmak tan vazgeçme ve çarpık islere girme
Mutlaka birşeyle imtihan olacak, hiç kimsenin her şeyi tam değil tam olsa dahi garanti değil. Sen onunla imtihan oluyorsun ki çok çok zor bir imtihan ben de hep gönül acısıyla imtihan oluyorum ikimizde kazanalım umarım. :(
Çok hararetli yaa :/ Valla heyecanlandım okurken teşekkür edeyim dedim :D Devam edin siz bozmayın.
Kendini kötü hissetme :-( bak, çaresini aramışsin Uğrasmışsin, daha başka ne yapabilirsin ki¿ :-)
Kendi sorununu olabilecek en iyi şekilde açıklamışsın sanırım, öyle olabilir.
Sorun senin kafanda büyütmen tek çözüm sende ve bu sorunu sadece sen çözebilirsin
Allah yardımcın olsun iyi hocalarla gorusmeni napman gerektigini sormani tavsiye ederim duasi vardir mutlaka
dua etsin geçer dimi :D
Icten edilen gercekten pes edilmeden edilen dua kabul olur.
kesin olur :)
Dini inancin nedir
Eşcinsellik değil eşcinsel ılıskı günah yani bedensel ilişkiye dönüşünde günah oluyor. Cunku escınsellık bir tercih değildir doğuştan gelir önemli olan nefsine yenılmemek
Saçmalık
cidden zor bir sınav Allah yardimcin olsun. Benimde 2 arkadaşım bu yolda ilerledi yakinda göğüs ameliyatı olacaklar.
Ben onlara dicegimi dedim. . Umarım pişman olmazlar.
@
@andreaDL
Çevrende ERKEK özelliklerini taşıyan fazla kişi olmaya bilir. Zamana bırak
Bir şey merak ettim. Dürüst olursan sevinirim. Erkeklere hiç mi ilgi duymuyorsun? Ne bileyim cinsel ilişkide hiç mi haz almıyorsun?
Her soruna dürüstce cevap veririm. Gerçekten hiçbirşey hissetmiyorum ama hissetmeyi çok isterdim
Psikolojik olarak görüyorum ben. Cinsel ilişki deneyimin oldu mu bir erkekle?
Herşeyi bir kenara bırak ve bir erkekle birlikte olmaya çalış, olmuyor yapamıyorum diyosan git abdest al namaza niyaza başla ozaman belki silersin kafandan
bence doğuştan gelmez eşcinsellik soradan olur :) erkeklerde ki iğrenç, kızlarda ki estetik geliyo bana mesela 2 kızın öpüşmesi :) ama sakıncalı şeyler dinimize göre :) inancın varsa vazgeçmeye çalış bu sevdadan :)
Herşeyin ilacı zamandır. Zamana bırak ve gör rabbim neyler, neylerse güzel eyler.
Tedavi olamazsın çünkü bu bir hastalık değil. Kendini olduğun gibi kabullen.
Eşcinselliği bir suç gibi lanse eden kafalar utansın.
sinav sorusunu anlamissin, simdi kendini hic bir sey hissetmesende bir erkege teslim etmen gerekiyor.
bir erkegi sevemiyorum diye bir sey senin bedeninde yaratilmamis bacim
sen erkek sevmeye programlisin
Lut Kavmine bir kisi daha katiliyor mu simdi soran
Katilacak misin?
Namaza başlamalısın. Kuran oku eşcinselliğin günah olduğunu biliyorsundur zaten. Ona göre davran.
Ben bu durumu bir hastalık olarak görüyorum yani bu durum sonradan değiştirilirmi bir fikrim yok açıkcası, Rabbim yardımcınız olsun.
sen erkeklerden hoşlanamıyoun sevemiyosun yani öyle mi
Evet malesef
kızlardan mı hoşlanıyosun?
Ne yazık ki
Allah yardımcın olsun kardeşim İnşallah duyguların düzelir
o düşünceleri kafandan silmelisn önyargılı yaklaşırımhep ama bu defa düzgün konuşuyorum düşünmeyeceksn bunları atarlı ol her gün dövüş kavga et gerekirse sırf o düşünceyi silmekiçin
Rahatlık insanları değişik şeylere yönlendirebiliyor inşallah kurtulursun bu durumdan rabbim yardımcın olsun
Teşekkür ederim inşallah
bence vakti gelince allah seni gercekten sevecegim birini senin karsina cikarir
erkeklere karfşı cinsel arzu mu hissetmiyorsun? anlamadım ki
KURAN-I KERIM'de iki cinsiyet vardır arası kıyamet alametidir. Kız ya da erkek olarak yaratılırız. Bireyin kendini öyle hissetmesi psikolojiktir ve tedaviye ihtiyacı vardır. Yok efendim ben eşcinselim ben farklıyım triplerine kimse girmesin
Eşcinsellik doğuştandır, sonradan olan bir şey değildir. Beynini sulandırma hiç. Ayıp ya da yanlış olan bir şey yok bunda.
Kardeşim sen çok ağır bir sınavdan geçiyorsun sabır ve sebat etmelisin. Elbette senin sınavında bu inşallah yaratılmış olduğun cinsiyete göre davranıp Allahın selametine ulaşırsın. Unutma büyük cihad nefisle yapılandır. Allah gazanı mübarek eylesin.
ya zamana birak cikar elbet bir sevebilecegn erkek bunlar hep bosluktan kaynaklaniyor. Allaha siginin lütfen ve dua edin..
Kesinlikle Eşcinselliğe yönelme , Hem dinen hemde bilimsel olarak zararlı ve günahtır.
Allah'ın işi gücü yok seni eşcinsellikle sınayacak.
Hiç bir fikrim, verebileceğim tavsiye yok maalesef. Sadece çok zor Allah yardımcın olsun.
Allah umarim sana en yakin zamanda sifa verir yani hasta degilsin ama aradigin her ne ise.. ayrica kafayi takma sonucta hayatini biriyle gecirmek zorunda degilsin evlenmezsin olur biter..
Bazi insanlar boyle yaratilir sorun sende değil ama destek almaya devam et
senı escınsel olarak kabul edecek bır erkek bulabılırsın... bu tarz ılıskısı olanlar cok
Bunu bir hastalık görmemelisin dünya bir sürü insan var böyle Allah yardımcın olsun.
Bunu din kabul etmiyor ki ne sınaması. Üzme kendini olduğun gibi sevmelisin.
sıkma canını erkek çok piyasada adama rastlamamışsın sen.
bunu bır dert olarak algılamak yerıne boyle yasamaya alısmalısın bırtek sen degılsın cunku
Ya sacmalama ne var bunda herkesin kendi tercihi farklidir takma o kadar lgtbyi insan olan kimse kinayip kucuk gormez
Eger öyle olduguna inaniyorsan bunula yaşamayı ögrenmem gerekir kendini degistirmeye calistikca daha da cok yorulursun bu durumdan
takılmamak lazım böyle şeylere hayat devam edip gidiyor kendi cinsinden hoşlanmışın karşı cinsten hoşlanmışın önemi yok herkez kaderini yaşar degiştiremessin.
Kardeşim senin karsina bigun gerçek ask çıkınca herşey düzelir Allaha dua et
Sen kendin inandırıyor olabilirsin belki karşına aşık olacağın adam çıkmadı?
Karşına seni tatmin edecek erkek çıkar ve değişir diye düşünüyorum...
Neden bu kadar kasıyorsunki? Nasıl mutluysan öyle yaşa
doğru insan çıkıcak karşına bir anda feleğin şaşıcak sen bekle bekle. orda bir yerde...
Allah yardımcın olsun
Bol dua et
Eig de ki ne yazmış be derim ve giderim.. Ama katılmıyorum
eşcinsellik ben hastalık hormon bozukluğudur diye biliyorum
peki içinde kafanın içinde sesler var mı sana fısıldayan bana bunu söyle ve tikin var mı
herşey insanlar için olabilir üzme kendini doğru insan çıkmamıştır karşına
İbne değilsin sonuçta birde o açıdan bak ;) ve rahat ol.
Sınar. Çünkü Erkek Ve KAdın Olarak Gelmişiz Dünyaya Havva Ve Adem. Sen Hiç Havva KArısımı Ademcik Gördün mu