Gay olmak benim suçum mu Allah aşkına? SONUNA KADAR OKUYUN LÜTFEN?



Şimdiden söylüyorum bana sövecek aşağılayacak varsa defolup gitsin.
Öncelikle erkekler gibi davranıyorum okulumda çok başarılıyım iyi bir doktor olmak için hayallerimin peşinden koşuyorum.
Tamam her şey süper
Allah herkes için imtihanlar yaratmıştır ve ben çok zor bir imtihandayım 😩😩Evet ben bir gayım 😭
Bunun bir imtihan olduğunu düşünerek yoluma devam ediyorum ancak insanların önyargıları cahilliği beni çileden çıkarıyor. ŞUNU KALIN KAFANIZA SOKUN:BU LANET OLASI ŞEYİ OLMAYI BEN SEÇMEDİM!
Yani kim bu kadar zorlu bir hayatı ister ki hemde Türkiye gibi bir ülkede...
Kimseye zararı dokunmayan insanlardan ne istiyorsunuz?
Ayrıca yalnızım tamam mı kimse benim durumumu anlayamaz!
Yani artık güçlü olmayı öğrendim ama güçlü kalıyoruz diye de böyle muamele görme hakkımız yok!
Neyse okuyana ve anlayış gösterene çok teşekkür ederim. Kötü yorum, küfür yazanında cahil olduğu basbayağı bellidir.
Gay olmak benim suçum mu Allah aşkına? SONUNA KADAR OKUYUN LÜTFEN?
Cevapla