Şimdiden söylüyorum bana sövecek aşağılayacak varsa defolup gitsin.
Öncelikle erkekler gibi davranıyorum okulumda çok başarılıyım iyi bir doktor olmak için hayallerimin peşinden koşuyorum.
Tamam her şey süper
Allah herkes için imtihanlar yaratmıştır ve ben çok zor bir imtihandayım 😩😩Evet ben bir gayım 😭
Bunun bir imtihan olduğunu düşünerek yoluma devam ediyorum ancak insanların önyargıları cahilliği beni çileden çıkarıyor. ŞUNU KALIN KAFANIZA SOKUN:BU LANET OLASI ŞEYİ OLMAYI BEN SEÇMEDİM!
Yani kim bu kadar zorlu bir hayatı ister ki hemde Türkiye gibi bir ülkede...
Kimseye zararı dokunmayan insanlardan ne istiyorsunuz?
Ayrıca yalnızım tamam mı kimse benim durumumu anlayamaz!
Yani artık güçlü olmayı öğrendim ama güçlü kalıyoruz diye de böyle muamele görme hakkımız yok!
Neyse okuyana ve anlayış gösterene çok teşekkür ederim. Kötü yorum, küfür yazanında cahil olduğu basbayağı bellidir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar