
Insanların ne yaşadıklarını ne çektiklerini bilmeden, hunharca nasıl topa tutabiliyoruz toplumca?

Benim anlamadığım da böyle sorulara herkes pek bir empati ile yaklaşıp gene bildiğini okuyor. Inanmayin la, yalan hepsi :D
Empati yeteneğimin iyi olduğunu sanıyorum. Ama beni de zorlayan 3 5 şey var. Aslında sadece ses çıkarmamak bile çoğu zaman yeterli.
bu sitede baya yaşadıgım bir durum bazen karşılık bile vermiyorum aptallar kendı aralarında konusşup duruyorlar sizde takmayın kafanıza
ozaman sorun yok :)
Çünkü herkes dünyayı kendi sığ dünyasından ibaret sanıyor :/
Cevap
1Cevap
boş bir toplumuz o yüzden
Elimden geldigince yargilamiyorum
Çünkü birbirimize saygımız yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar