İnsanları tanımadan yargılamak niye?

Anneme küfür etti bilmiyordu ki annesizlik ne kadar zordu 😔 insanların ne yaşadığın bilemezsiniz onun için kendinizi büyük görmeyin arkadaşlar. Gecem annemi düşünmekle geçecek güzel ama içim çok acıdı kimse anlamadı

Güncellemeler
1 yıl
Çok üzüldüm asla yanlış biri olmak anlaşılmak istemezdim. Belki sanal ortam ama nasıl zor bir çocukluğum oldu annesiz neler çektim.. yaşım kaç olmuş gözlerim doluyor. Kim bilir ki öyle rahat büyümüş insanlar ne bilir ki. Çok acıyor içim
İnsanları tanımadan yargılamak niye?
Cevapla