İnsanı boyuna göre yargılamak nasıl bir mantık aklım almıyor?

Boyum 165 internette o kadar kırıcı yorum görüyorum ki hem kızı olsun hem erkeği sanki boyumuzu biz seçiyoruz önümüze katalog koydular da biz mi 190 olmayalım dedik benim anam babam sülalem hepsi kısa bir tane uzun adam yok artık özgüven diye bir şeyim de kalmadı içine kapanık depresif bir hal aldım resmen yorumlara baktıkça daha da kötü oluyorum yok 170 erkek mi olur yok 180 altı dışarı çıkmasın gerçekden bu kadar mı düştünüz insanların elinde olmayan bir şey yüzünden onlarla dalga geçmek nasıl bir kafa

İnsanı boyuna göre yargılamak nasıl bir mantık aklım almıyor?
Cevapla