Misal:
1. Bir bayan bir erkekler birlikte oluyor pisman oluyor bu erkek onu terk ediyor. = Yatmasaydi onunla diyorlar.
2. Bir erkek bir kötü kadina kaniyor parasini yedirtiyor = yedirtmeseydi diyorlar.
3. Insan birine güveniyor fazla deger veriyor iyi niyetinden= güvenmeseydi diyorlar.
Bizim zihniyetimizi anlamiyorum, empati kuramiyoruz.
Hatasiz kul yoktur ama biri düsünce sanki bizler bir tekme daha atiyoruz gibime. Sanki kendi hayatimiz cok düzgün biz dört dörtlükmüsüz gibi davraniyoruz.
Niye baskalarinin hatalarina veya yanlisina böyle tepki veririz?
1. Bir bayan bir erkekler birlikte oluyor pisman oluyor bu erkek onu terk ediyor. = Yatmasaydi onunla diyorlar.
2. Bir erkek bir kötü kadina kaniyor parasini yedirtiyor = yedirtmeseydi diyorlar.
3. Insan birine güveniyor fazla deger veriyor iyi niyetinden= güvenmeseydi diyorlar.
Bizim zihniyetimizi anlamiyorum, empati kuramiyoruz.
Hatasiz kul yoktur ama biri düsünce sanki bizler bir tekme daha atiyoruz gibime. Sanki kendi hayatimiz cok düzgün biz dört dörtlükmüsüz gibi davraniyoruz.
Niye baskalarinin hatalarina veya yanlisina böyle tepki veririz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar