Niye insanları yargılarız? Niye yapmasaydı, etmeseydi deriz?

Misal:

1. Bir bayan bir erkekler birlikte oluyor pisman oluyor bu erkek onu terk ediyor. = Yatmasaydi onunla diyorlar.

2. Bir erkek bir kötü kadina kaniyor parasini yedirtiyor = yedirtmeseydi diyorlar.

3. Insan birine güveniyor fazla deger veriyor iyi niyetinden= güvenmeseydi diyorlar.

Bizim zihniyetimizi anlamiyorum, empati kuramiyoruz.

Hatasiz kul yoktur ama biri düsünce sanki bizler bir tekme daha atiyoruz gibime. Sanki kendi hayatimiz cok düzgün biz dört dörtlükmüsüz gibi davraniyoruz.

Niye baskalarinin hatalarina veya yanlisina böyle tepki veririz?
Niye insanları yargılarız? Niye yapmasaydı, etmeseydi deriz?
Cevapla