AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Çocuksu davranıyodur ya da yüzüne bakılmayacak gibidir
belki çok olgun ve akıllıdır ondan da olabilir
Eee bana niye söylüyosun buyur yorum at.
Itici konuşma tarzı kendinden uzaklakastiricak davranışları hareketleri vardır aosyladir bir çok neden var
Cekingendir insanlara yaklassa iletisim kurmaya calissa disliycaklarini sanmiyorum ama kendi girmeli ortama
davranış ve hareketlerini sevmiyolardır güvenilmezsindir içine kapanık asosyalsindir
iste asosyallik arkadas olmadigindan olur
sen kendin içine kapanık olduğun için asosyalsindir
Yapacak bisey yok bazi insanlar dogustan itici galiba, sonra her hareketi gozune batiyor zaten ister istemez.
İtici kılmaktan ziyade o insan içine kapanık olabilir.
ortam yokki cikiyim
Kafan denkleşmiyo olabilir yakınındakilerle.
yanimda kimse yok
Okul okuyorsan ortamlara girmeyi dene ama yapmacık olma kendin ol ve bu durumu bence ailenden biriyle paylaş.
okul yok zaten bitti
Ailenle paylaş.
Günümüzde insanlar o kadar saçma sınırlar koyuyolar ki anlamak mümkün diil tipe bakan var terbiyesine bakan var populer olma durumuna maddiyata bakan var goren de arkadas diil eş alıcak sanır zaten
İtici olması
cıvık olması
yılışık olması
ve daha nice şeyler
anlaşılması zor bır ınsansır ve cevresındekiler onu tanımak ıcın cabalamaz burada herkesle problemı olan bu kısı bu ozellıklerınden vazgecmelidir
guvenilmez bir insansındır kafa dengi degildir vs vs mesela ben yapay davranan insanlardan nefret ederim etrafıma bile yaklastırmam
bende öyleym bir sebebi yok ama o sende bitiyor insan sevmiosundur ondan bu.
yoo severim
Aslında haklısın ama bazıları sadece durustlukten kaybediyor
Herkesle konuşmaya çalış ve seni ezmeye kalkanı sen ez unutma kimse kimseden üstün değil
orasi oylede onlarin arkadasi cok benim yok
bir tane bile mi yok
hayir bir tane bile yok
Bro iyiler yalnız kovboylardır ama yine de bir kişide olsa arada konuşcağın olsun
ya öok bencildir ya da çok düşünceli. ortada olcak herşey.. orta halli..
İnsanlar sevmiyorsundur
ya da sevilecek kisiler yoktur cevrende
sen çok iyisindir çevren çok kötü o yüzden kaçmışsındır herkesten kalmamıştır arkadaş
Sana ağzını açanın ağzını gözünü yer değiştir.
Kimseye boyun eğme o zaman en kıymetlisi sen olursun.
yalnizim onlar cok
Teker teker bulup hallet
adamlarin gorsen 200 tane arkadaslari var
Herşeyi devletten bekleme hacı abi hücuma kalk hep savunma hep savunma olmaz ;)
hucuma kalktim puskurtuldum
Pes etmek yok
Amaaan benmde arkadas ortamim yok. ama benim tercihim bu :) cok az konusuyosundur.
isin kotusu az cok degilde kimseyle bulusamiyom
Paran Varsa Arkadaşın Var Paran Yoksa Arkadaşın Yok
sende benim gibisin boşver takma fazla alışırsın zamanla :D
bende aynı senin gibiyim. bu gün düğünüm olsa gelecek b, r arkadaşım yok.
haha ayni ben valla dugunde ayri dert tabii ki
Bir insan çekingen ise ya da gereksiz insanları sevmiyorsa arkadaş çevresi olmaz.
birçok faktör olabilir ama kültür çatışması önemli bir etken
Bir yanlış yapmış olabilir , sıkıcıdır , anlaşması zor bir insandır , gıcıktır, kendi tercihidir.
BelKide herkesten farklisındır senin hoşlandığın onlar tarafından garipseniyodur...
muhtemelen çekingen utangac bir insansın cekinme samimi olmaya calıs ınsa nlarla
isin kotusu tanisacak ortamim da yok
o insanda sıkıntı vardır acilen kendini değiştirmesi gerekir
İstemiyordur. Kuramıyordur. Dışlanıyordur. Çekingendir.
Ortak yanların yoktur bu insanlarla. Muhabbetin sarmıyordur, ya da kötü özelliklerin vardır.
arkadaşım olmalı olmalı diye kasma akışına bırak olursa olur olmazsa olmaz
Öyle olmuyor ama
ona bakarsan benimde yok ne cevre ne arkadaş ben bisey demiyom kader işte napcan :)
Surekli ayni ortamdaysan monotolasirsin ortami deis Sosyalles
ortamim yok
Oyle değil ya git baska yerlere hep tekim diye kendini sıkma eskiden benimde pek arkadasim yoktu ama simdi taninan biriyim is sende bitiyor
yolda gorseler kaciyorlar benden
Sen eger o insanlara birsey yapmadiysan sende o insanlardan uzak dur onlardan zaten arkadas olmaz
boşver kardeş.. bizim varda nolduuyo.. hepsi yapmack.. bir düşsen bir tekme onlr atar
Karakteri düzgün değildir veya asosyaldir
evet asosyalim cunku arkadas yok ols olmazdim
Yok genelde tam tersi oluyor. Karakteri asosyal oldugu icin arkadaş edinmede zorluk çeker kişi. Ama halledilmeyecek konu degil :)
evet zorlaniyom
Önce bir kaç damla yaş... /cengiz kurtoğlu
böyle düşünme, arkadaş edinebilmek senin elinde
olmuyo kimse
beni mi kastettin noluyo hişşt :/
sende mi ayni
evet :/
olum bıkmadın mı len bu soruları sormaktan her seferinde sen ve aynı sorularrrrrrr parayla arkadaş tut bence sen
param yok
cık cık cık git hemen öl şu köşede hiç bir işe yaramıyon :D
keske gizli olmasaydin valla bisi demicem
npardın ln
Kendini iyi ifade edememen dolayı olabilir?
ne gibi yani
içine kapanık biriyse ondandır
benim yok ben istemiyorum anlaşamıyorum
İçine kapanıktır. Girişimci biri değildir.
utangaç ve asosyalse olmaz
neden ama
Mesela susan insanları hiç sevmem :/
neden sevmezsin
Canım sıkılıyor :)
Sorun sendedir o zaman.
Eğlenmeyi bilmiyordur
ne gibi mesela
sen pisiriksin arkadas
ortamin veya cok paran yoksa bir hicsin bu devirde
ortam yok pasa
bosver ortama yeniden girmek zordur yalnizlik iyidir kafa dinlersin
yalnizlik iyi degildir kafa dinlemek de iyi degildir kim uyduruyo bu laflari yaa
Insandan insana değişir bu :)
Asosyallikten çekingenlikten olabilr
Karakteri iyi degildir
Boşver herkes çıkarcı
İcine kapanik biri oldugundan olabilirmi
ondan mi olur
varsın olmasın önemli değil
olmali yoksa zor
Para her şeyi çözer dostum git ve adam tut
O ne zavallı bir nick öyle
Çok açık sözlü olmasi
Benimde hiç yok arkadaş ortamım çevrem
Ukala davranışlar.
Bir de güzelse ahh ah
kendisi öyle istediği içindir
İçine kapanık ve ya çekingendir.