Hiç arkadaşı çevresi sosyal hayatı olmayan bir insanı nasıl görürsünüz?

32 yaşındayım hiç arkadaşım çevrem yok sadece ailem var başka kimse yok ne arkadaş ne dost ne çevre ne sevgili kız arkadaş ne sosyal hayat hiçbiri yok gençliğim de hep eve kapalı geçti zaten senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum mahalleye de çıkmıyorum mahallede bile hiç tanıdığım yok beni de kimse tanımıyor böyle biri gözünüzde nasıldır?
Hiç arkadaşı çevresi sosyal hayatı olmayan bir insanı nasıl görürsünüz?
Cevapla