Hiç arkadaşı olmayan, insanlarla ilişki kurma isteği olmayan biri hakkında ne düşünürsünüz?

İyi ve kötü düşünceleriniz neler
Bende hiç ilişki kurma isteği yok diğer insanlarla. Ama bir döndüm baktım ki etrafımda kimse yok
Hiç arkadaşı olmayan, insanlarla ilişki kurma isteği olmayan biri hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla