İyi ve kötü düşünceleriniz neler
Bende hiç ilişki kurma isteği yok diğer insanlarla. Ama bir döndüm baktım ki etrafımda kimse yok
Bende hiç ilişki kurma isteği yok diğer insanlarla. Ama bir döndüm baktım ki etrafımda kimse yok
Sosyallik her insanda olmuyor. Olmak zorunda da değil. İsteğin yoksa da zorlaman gereksiz. Sen nasıl mutluysan öyle yaşa. Bu şekilde mutlu değilsen de 1 kişi yetsin sana, 1 arkadaş 1 sevgili. İnsanları tanıdıkça yalnızlaşmaya başlıyorsun zaten. Çok sosyal insanların da sorunu bu.
Hayır hiç umrumda değildi hala da birine ihtiyacım yok isteğim de yok. ama bunu sonradan fark ettim herkes kuruyor arkadaşlık ben kurmuyorum benim hakkımda kötü düşünülüyor diye sordum bunu
Hmm belki de dışardan soğuk göründüğün için, insanları kendinle samimiyet kurmalarına müsade etmediğin için onların gözünde kötü oluyorsundur.
Bence bu seni otomatik olarak “sorunlu” yapmaz, önce onu söyleyeyim 🌿 İnsanlarla mesafe istemek bazen kişilik özelliği, bazen de yorulmuş olmanın sonucu olabiliyor. Ama dönüp baktığında yalnızlık canını acıtıyorsa, içten içe aslında bağlantı ihtiyacın var demektir 💔 Küçük, güvenli adımlarla tek tük insan denemek bile bu hissi yumuşatabilir. DM atma tekliflerini kabul edemem ama buradan konuşabiliriz 💬
Cevap
5Cevap
Böyle sessiz insan görünce kendim iletişim kuruyorum
Aynı durumdayım nabacaz
harika bir fırsat
Benden uzak olsun
Olsun mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?