Hiç arkadaşı olmayan biri için ne düşünürsünüz?

23 yaşındayım. Lise sona kadar arkadaşlarım vardı. Utangaçtım, pek sosyal değildim ama arkadaşlarım vardı. Bazen dışarıda etkinlik vb yapardık. Liseden sonra herkesle koptum ( başka uzun sebepler var, yazamam şu an). Hiçbir arkadaşım yok. Tanıdıklarım var ama dışarı çıkıp konuşabileceğim arkadaşım yok. Kız Kardeşim var, onun çevresine gireyim desem hepsi kız. Sosyal becerilerimi de kaybetmişim, bazen hissediyorum. Dışarıda herhangi bir yerde biriyle rahatça iletişim kurabiliyorum ama arkadaşlık seviyesine erişmek için gerekli olan samimileşme aşamasına gelemiyorum, gelmek de istemiyorum. Hayatımın sonuna kadar böyle kalacağım gibi hissediyorum. Yalnızlığı seviyorum küçüklüğümden beri ama son 5 6 senedir sevdiğimden değil de hapsolduğumdan dolayı rahatsız oluyorum
Hiç arkadaşı olmayan biri için ne düşünürsünüz?
Cevapla