sahtelikten hoslanmıyorum arkadaş yerıne kıtap okumayı secıyorum ya da fılm ızlemeyı kendımle olmayı sevıyorum
A : asosyelsın
B : gayet normal b durum daha ıyısını yapıyorsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
en guzelını yapıyorsun ya insanlarla ugrasılmaz sosyallıgın zararından baska bır seyını gormedım şahsen ben.
Yok değilsin kendini geliştiriyorsun işte ne güzel (:
(:Çoğu kız kendini geliştirmiyor.
Gelen kutun kaçtane oldu onu söyle sen :))
Zorla sosyalleştirir burdakiler seni bence :D
:D
Keşke bendede kitap okuma şefki olsa :/
:)) bilmezmiyim :))
Bu sitede rahat etmek istiyorsan sahte erkek hesabı açıp öyle takılman gerek :D
Ben empati neyetine bir hesap açtım kız hesabı
Bir gün içimde almadığım mesaj çeşidi kalmadı :)) sonra tövbe dedim :)
:) ilerleyen zamanda alırsın hiç merak etme :) sen kuzu onlar kurt :D
keşke zamanım olsada bende öyle asosyal olsam kitap okuyarak
Cevap
8Cevap
Asosyal olabilirsin fakat tek başına mutluysan sorun yok ben de biraz senin gibiyim tek kalmayı severim.
emin ol benden kral, asosyal ve disosyatif daha yoktur. 7 yıldır asosyal ve disosyatifim. sen yine iyi şeyler yapıyosun ben hayata küstüm D:DFGhj
Kitap iy idir ama insanlara da karışmak gerek
e biraz çık gez bacım olmaz ki böyle
Bende asosyalim ne olmuş dünyanın sonu değil ya:)
Surekli evdeysen evet asosyalsin
gayet normal b durum daha ıyısını yapıyorsun
Gel benle sosyalleş güzelim.
Bence çok güzel sosyalsin
tanışalım sosyalleşelim <3
gayet normal b durum daha ıyısını yapıyorsun
Aynı ben... -,-'
asosyalsin.
asosyalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar