Ailemden uzakta okuyorum Mutsuzum :( ?

Aileme 290 km. uzaktaki bir şehirde tıp okuyorum. Ama ailemi çok özlüyorum ve onların yanına sürekli gidiyorum ama yine de mutsuzum. Her şeyden usanmış bir haldeyim. Aileden uzakta olmak beni yıprattı gitti..
Ailemden uzakta okuyorum Mutsuzum :( ?
Cevapla