3 gün okula 3 günde işe gidiyorum 1 günde bana kalıyor part time çalışıp asgari ücret alıyorum. İlk maaşımı alınca ilk maaşım olduğu için biraz heveslendim makyaj alışverişi yaptım annem doldu doldu doldu en sonunda koltuktan peceteleri al diye bağırınca tamam diye bağırdım. Sen misin bağıran başladı saçma sapan konuşmaya üç kuruş para gördün adam mı oldun çingene gibi bir şey görmemiş gibi davranıyorsun bende ne alakası var ilk maaşım olduğu için değer verdim dedim.
Sorna başladı okulunu aksatırsan burnundan getiririm ben farkındayım üç kuruş para gördün okul umrumda değil vs diye konuşmaya ömür boyu o işi yaparsın (kasiyerlik) sürünürsün çingene gibi vs. Ama benim önceliğim okulum o iş gerçekten devamlı yapılacak iş değil ama öğrenciyken hem eğlenceli komik iş arkadaşlarıma sürekli eğleniyoruz hemde para kazandığım için daha rahat alışveriş vs yapıyorum.
Sorun şu ki kafayı bana takmışlar aldığım üç kuruş para kendi kafalarında kurup değişik şeyler diyolar benim önceliğim kesinlikle okul aksama vs olmaz çünkü 3 gün çalışıyorum okuldan ise gitme vs olmuyor ders kaçırma vs da olmaz ama burnumdan getiriyorlar. Zaten çalışmayı paradan çok evde durmamak için istiyodum.
Ama öyle bir davranıyorlar ki sanki parayı alıp b*konu çıkarmışım gibi. Maaşımı alalı 1 hafta oldu hiç harcamadim sadece gratisten birazcık makyaj aldım bide arkadaşımla buluştuğumda yemek vs yedik o kadar. Okulda bile yemiyorum o parayı evden sandvic yapıp götürüyorum.
Ama isimden memnunum hani öğrenci olduğum için para anlamında rahatım bide iş arkadaşlarım falan çok iyiler işte ilk maasim olunca insanın kendi parasını kazanmak gibisi yok hiç para sıkıntısı yaşamıyorum canım ne isterse alıyorum dedim sadece ama çok rahatsız oluyorlar burnumdan getiriyorlar çingene vasıfsız diye napıcam ben çok kötüyüm aglamaktan gözlerim sisti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
3 tane yorum okudum 3 ude birbirinden andavalca yapılmış yorum belli ki annen para hevesin artıp okuluna odaklanamayacagini ya da para yu gördükten sonra simaracagini falan düşünmüştür zamanla öyle olmadığını göster onlara içleri rahatlar
Tamam da neden önyargıyla yaklaşıyor ki hepsini kafasında kuruyor ben gerçekten fazla aklı başında biriyim ben o işi ömür boyu yapmam yapılacak iş de değil ben okuduğum alanda çalışmak istiyorum saygın bir işte çalışmak istiyorum. Ama okurken çalışmak beni yormuyor derslerime de odaklanabiliyorum. Para konusuna gelince 1 hafta oldu maaş alalı harcamadım bile sadece gratisten bir kaç parça birsey aldim bide arkadaşımla buluştuğumuzda yemek vs yedik öyle anormal harcamam yok. Biraz beklesin görsün gerçekten dediği gibi olursa konussun beni para kazanıyorum diye küçümsemesi yaptığım işi hakir görmesi çok kırıcı
Şimdi bunu bir arkadasin sevgilin vs. yapsa art niyet aramak için çok nedenin olurdu annenin endiselenmesi tepkisini yanlış ifade etmesine yol açmış senin annen en başta bunu bir düşün neden hangi sebeple benim kötülüğümü ister annem beni mi kıskanıyor ya da seni rakip olarak mı görüyor zamana bırak ve ona böyle olmadığını göster belli ki çok kizmissin öfken aklını golgelemesin
Nasıl göstericem ki ben akademik başarısı düşük biriyim yani çalışırım çabalarım ama kalırım yine geçen sene çalışmıyordum ama kaldığım ders oluyordu bahane eder boşu boşuna işten çıkarım para mara umrumda değilde daha çok evde durmak zorunda kalıcam hem benim ev ve okul hayatım çok kötü psikolojimi bozdu ben bu iki ortama mağruz kalıp o anları yeniden yaşamak istemiyorum
İşte sana fırsat ikisinide aynı anda çok iyi yapman lazım ki kimsenin endiselenmesine fırsat vermemelisin sırf çalıştığın için bile derslerine daha fazla odaklanmalisin ki bir işte çalışmanın sana ne kadar iyi geldiğini iki tarafida iyi idare edebildiğini gostermelisin yeni bir sorumluluk almak demek eskisini bosverecegimiz anlamına gelmiyor
Tamam da ben evde de otursam yine olamam benimde bir potansiyelim var onlarda farkında çalışmayla ilgisi yok ben biliyorum kendimi zaten öncelik okulum mezun olup kendi alanımda çalışıcam ama şimdi idare edebiliyorum para olarak da rahatım iş arkadaşlarım vs da iyi neden işi bırakayım ki
Ben işi bırak demiyorum bu potansiyel meselesi ne ben buyum bu kadarim daha fazlası yok demek mi?
Hayır ama biraz da hayatın gerçeklerini konuşmak lazım ben çalışmasam bile illaki kaldığım ders olur hep oldu
Tamam işte kazandığının bir kısmını zayıf oldugun dersler için kullanabilirsin şu evi terkedegim ailemden nefret ediyorum gibi aptlca şeyleri kafandan at herkesin yaşamı hayata bakışı bizimle öyle olacak diye bir şey yok burada sana bunları yazan tiplerin evlerin de anneleri yediklerini içtiklerini ayağına getiren tipler sen her gördüğün sorundan kaçmaya calirsan korkak olarak yaşarsın çözümcül ol ve ailene ben istersem başarırım en iyisini yaparım bunları gostermelisin ben 34 yaşındayım herkesi dinlerim fakat en son kararını yine ben veririm 16 senedir bu böyle hiç birseyden de kaçmadım
Sen hayatında hicbisey görmemişsin inşallah görmezsin de
Ben burada sana kalkıp hayat hikayemi anlatmak istemiyorum bir sorun gördüm kimseyi suçlamadan yargılamadan sana nasıl yardım ederim diye düşündüm 34 yaşındayım ben sen benim en küçük kardeşimden bile küçüksün o yaşlarda kaçmak insana kolay geliyor pisliği halının altına atmak gibi gormesende ordalar üstüne basıyorsun belki sende haklısın herkesin kendine göre sorunları büyük
aileni anneni takmamaya calıs onlar hep aynı eskı kafalar sallama o yuzden işin zor ama dayan sabret
Ben anlamadım bende mi sorun var onlarda mı disardan nasıl duruyor
Bence annen onlara o parayı vermeni bekliyorlar, kıskanmış gibi geldi bana sen kendine harcayınca mutlu olunca. Hiç umursama onları bak keyfine.
Mezun olur olmaz ayri eve cik o hapishaneden kurtul
Neden nasıl duruyor dışarıdan
Ailen sıkıntılı en basit seyde bu kadar sacma baski varsa ileride daha fazlasi olur
Aynen öyle ben okul bitip kendi alanımda çalışınca araba alıcam ayrı evime çıkıcam bunda ne var ki asıl o zaman ne kıyamet kopacak Allah bilir cidden baskı bu ya daha okul yeni açıldı paramı harcamadim bile yok yere huzursuz oldum
Kesinlikle boyle yap. Bu arada diger yorum yapan embesil sanirim tam yazdigin seyi algilayamamis onu cok takma bide andaval diyor kıt akıllı
Ya ben napicam ben gerçekten onun dediği gibi miyim nasıl baş edicem bana öyle diyor ama ben çalışırken mutluydum orada insanlar bana iyiydi iş arkadaşlarımla eğleniyorduk vakit geçiyordu ev ve okul hayatım berbat çok psikolojimi bozdu
Seni elestirenleri hayatini kendi basina da devam ettirebildigini goster.
Nasıl mesela
İşi sakin birakma tabi egitim hayatina asiri olumsuz etkilemedigi sürece. Kendi parani kazandigin icin kendine yatirm yapmaya calis. En azindan mezun olup alaninla ilgili ise baslayan kadar. Sonrasinda zaten süreç sana yolu gosterir
Yatırım derken ne yapabilirim mesela
Spor, Dil öğrenmek, enstrüman calmak, veya spesifik bir hobinin olmasi vs. maddi yatirimlari da düşünebilirsin tabi en basiti altin alip birikim yaparsin
Ya ben birikim vs yapmak istemiyorum sadece araba alma fikrim var onuda kendi alanımda işe başlayınca istiyorum şu an biraz harcamak istiyorum
Ben sadece örnek verdim tabi ki istediğini yapmalisin olmasi gereken o
İşin zor harbiden
Neden