Gençliğimi kaçırdığımı hissediyorum 7/24 evdeyim hiç arkadaşım yok tek zevk aldığım şey kitap okumak yoruldum böyle olmaktan?

Nasil düzeleceğimi de bilmiyorum psikolojik olarak zor bir dönemdeyim. Biraz olsun düzelmem için ne yapmam lazım
Gençliğimi kaçırdığımı hissediyorum 7/24 evdeyim hiç arkadaşım yok tek zevk aldığım şey kitap okumak yoruldum böyle olmaktan?
Cevapla