Günümüzde kadınlara verilen gazlar güçlüsün ayaktasın sen enbüyüksün sen şöylesn sen böylesin.. ALKIŞŞŞ !!! gaz veren çok olur ama hiç kimseyle tanışmaya hiç bir çaba yoksa ozaman erkekleştirilen kadınlardan olursun , kendi kendine güçlü ve YALNIZ !
bunu nutma derim sana.. Günümüzde moda yapılan GÜÇLÜ KADIN imajı aslında küçük resimde kadınları yalnızlaştırmak , büyük resimdeyse erkeklerden uzaklaştırıp bu ülkede aile yapısının yıkılmasın sağlamak amaçlıdır. İnsanların çoğu düşük IQ'lü ve ülkede olan biteni umursamayan tipler oldukları için küçük resimle ilgilenirler. Bir erkek için doğrudur yalnız ayakt akalabilmek güçül olmak ama bunlar erkekler için olan terimler ve özelliklerdir genelde. Günümüzde kadınlar güçlü olun ayakt akalın vs diye verilen gazlar daki anlamıyla "güç" sence nedir? Fiziki güç mü? GÜçlü bir kadın ne yapar? ben yaşlı bir teyzenin ya da amcanın pazar arabasını çeken ya da valizini hayr için taşıyan yardım eden bir kadın bu yaşıma kadar görsem görsem 1 tane bilemedin 2 tane görmüşümdür , ama erkekler dersen sayısını hatırlamıyorum.. Güç erkekler içindir.. manevi güç piskolojik güç dersek? ozaman bu gücü kime karşı kullanmanı sana öğütlüyor Feminist bozuntusu arızalar? erkeklere karşı..
Sonuç olarak GÜÇ kelimesi kadınlar için kullanıldığında bu bugünkü anlmıyla erkeklere karşı "GÜÇ" anlamındadır ve bu tehlikeli bir kavramdır.. neyse çok uzun ve derin bir konu bu.Sonuç = kendi sorununun farkındasın , YALNIZSIN.. bu NET
ozaman bunu çözmek için negibi adımlar atıyorsun ya da bir erkekle tanışmaya çaban var mı? Herkesin bir alıcısı vardır, seninde vardır.. Düzgün bir erkek önce sana uzaktan bakar sen inceler kimsin nesin bilmez? Evlimisin sevgilin var mı birini mi bekliyorsun vs vs.. eğer karşındaki erkekle gerçek hayatta (sana kesin tavsiyem , interneti bırak uğraşma gerçek soyal hayata bak ve gerçek ol birisiyle tnaışacaksan) tanışmak istiyorsan karşındaki erkek senden bir yeşil ışık bekler bir çaba bir adım birşeyler.. senin onu çağırdığını onla ilgilendiğini sevgilin olmadığını evli olmadını belii edecek bir yeşil ışık.. ama bu ülkede kadınların çoğu ya soğuktur ya odundur ya da insan düşmanıdır hatta bakan ilgilenen erkeklere "abaazaa" diye hakaretler ederlerr çoğu hayyvan oldukları için.. Normal şartlarda bir insan bir insanlar ilgilenmiyorsa ona bakmaz eğer sende bir erkeği istemiyorsan ona bakmazsın karşılıkv ermezsin o da sana gelmez ve tanışimaz.. ama bu ülkedeki kadınların çoğu aynen böyle yabnai soğuk insan düşmanı oldukları için artık düzgün erkekler kendilerini geri çekmiş durumdalar.. bu ülkede erkeklere "kaaatiill saapııkk taaciizcii" vs vs piss piiss hakaretler ediyorlar ve düzgün erkekler tanışmaya hiçbir çabası olmayan bakmayan ilgilenmeyen kendi başına soğuk yabani insan düşmanı takılan hatta özellikle feminist erkek düşmanı tip kadınlardan kesinlikle uzakduruyorlar başlarını belaya sokmak istemiyorlar.. normalide bu. Kimse istenmediğiy erde zorla durmaz düzgün bir erkek hiç durmaz.. akıll hastası arıza yalancı ilişki uzmanlarını TERSİNE , düzgün hiçbir erkek senin tanışmaya çaban yoksa evli nişanlı sözlü sevgilis var gibi soğuk yabani duruyorsan sana zorla gelip zorla senle tanışmayacaklardır. Neden zorla sana gelip tanışsınlar ki? Senin hiçbir çaban yoksa belki evlisin belki sevgilini bekliyorsun belkide nişanlısn vs vs bunu tersi hareketleri : yani çağrılmadan (sen ilgilenemden bakmadan zorla gelip tanışmak) zorla gelip tanışan erkekler barlarda clublarda gecehayatında alıştıkları hareketleri yapıyorlar.. KISA süreli ilişki peşinde olan kim olsa yazarım evli sözlü sevgilis vamrış yokmuş farketmez diyrolar.. Sen sadce bir sayısın butürler için.. Eğer kendin insan gibi tanışmaya çaba göstermez soğuk yabani ve mal gibi bekleyen kadınlardan olursan ozaman bulup bulacağın erkekler hep aynı erkekler olacaktır.. Herkadını zorla üzerine saldıran utanmazz sıkıllmazz itt piiiçtipler.. kadınlar bu ülkede genelde butür erkeklerle tanışabiliyorlar çünkü çabaları yok armut pişsin ağzıma düşsün diye bekliyorlar. Herşeyi erkek yapacak kadın yan gelip yatacak? YOK öyle bir dünya.. aşk sevgi karşılıklıdır, sen erkek geli beni sevsin sevgi aşk pizza gibi önüme gelsin diyrosan ozaman daha çok beklersin sana gelecek olan aşk sevgi değil BELA ve KÖTÜ İNSANLAR olacaktır. Tanışmaya sevmeye hiçbir çabası olmayan ve yalan dolan ilişki uzmanı tiplerden akıl alıp erkeklere saçma saapnn arıza şekillerde saygısızca hareketler yapnlar kaçanlar ve erkek köpek olup kovalayacak afası yaşayan ilkokul çocuu beyinli kişiliksiz tipler sadece ve sadece yukarıd ayazdığım kışa süreli düşünen gecahayatına takılan erkekleri bulabilirler, düzgün erkekler istenmedikleri yerde zorla durmazlar 10 defa yazdım yine yazıyorum ki bunu okuyan kadınlar öğrensinler ! Yaland olan ilişki uzmanı tipler kesinlikle dinlemeyin ve onlara inanmayın düzgün erkekler , bizler ornusuz gurursuz yüzsüz ii tt insanlarr değilizz, istanmediğimiz yerde durmayız. Ayrıca ilişki uzmanı piislikler birde kadınlara şunu öğütlüyorlar = erkekle hemen görüşmeyin onu sallayın meşgulüm deyin , keyfineize göre birgün belirleyip ona o gün görüşmeyi teklif edin vs vs.. LAMNN arıza ilişki umzanı tiplerrre bakk! kadının canı zamanı kıymetli değerli ve otell gibi rezervasyonla görüşecekte erkeğin canı PATLICAN mı? biz köprü altında yatan tinercimiyiz? bekleteceksin sallayıp görüşmeyeceksin.. ozaman çok kıymetli değerli kadın oluyormuşsunn muşmuş.. bakk sennn akııll hastalarına !!! ben kendim şahsen bu hareketi yapan kaçtane kadını tamamen sildim (telefonu sildim, birdaha asla kendim istesemde aramayayım diye) Bir erkeği böyle top gibi oynatmay akalkmak ona taktik strateji vs yapmak çok aşağğlık hareketlerdir. Buütr hareketi erkek farkedersen BİTERSİN ! onu gözünde 5para etmez insan olursun bunuda ekliyim dedim.. bigli güçtür.. uzun bir yazı oldu şimdilik bu kadar.. Tanışmaya sevmeye aşka çaban olsun !Selamlar
212 Yorumla- 11 ay
Çok dertlisin bu konuda, belli ki düzgün bir kadın bulamamışsın, belkide buldun bilemiyorum.
- 11 ay
@Turkuaz00Deniz Bi derdim yok bilmeyenler bazı detayları öğrensin diye yazdım. Beni neyi bulup bulmadığım seni ilgilendirmez , bulmak istediğimi bulurum bulmak istemediğimi bulmam. Sana batan birşeyler olmuş herhalde bu yazıda gelip laf sokma çabası içine giriyorsun.. akıllı bir insan laf sokmaya kalkmak yerine kendine ders çıkartır, sanırım sen takipçi yapıp para kazanmak için hayal ürünü yalan dolan sallamasyon hikayeler uydurup yalan dolan tavsiyelerde bulunan akıl hastası ilişki uzmanlarının videolarını seyredip öyle geldin buraya ve gerçekleri okuyunca rahatsız oldun. o şekilde bir görüntü çizdin, neyse kendin bilirsin? benim neyi bulup bulmadığımı düşünüp kafanı buna yorarak vakit geçirmeye devam..
- 11 ay
- 11 ay
Yorumunuzun tamamını okudum. Sizi ayakta alkışlasam yeridir.
Gerçekler bu işte. Kimsenin bilmediği herkesin yalan dolan sarhoşlukları bir yana sizin yazdığınız şeyler bir yana gözümde yazdıklarınız gerçekten çok değerli. Yazdıklarınızın bir kısmını biliyordum diğer kısmı da güzel oldu. Teşekkür ederim... - 11 ay
Haklısın gercekten. Aslında kimin içinden ne geçiyorsa öyle yaşasa daha iyi olur. Yalnizlasinca guclenmiyoruz çünkü yalnizlaşıyoruz.
- 10 ay
Ben yalnız kalınca kalabalıklarda bile güçlüsün avuntusuna kapılırdım ama nasıl canım birinin yanımda olmasını isterdim anlatamam.. Bazen de yalnız kalmak isterdim insanlardan kopmak.. Bilmiyorum ruhum sancı içinde bunu iyi biliyorum yorumunuzu yarisina kadar okuyabildim. Akıllı olduğümu sanmiyorum ama yardıma ihtiyacım var bunu iyi biliyorum
- 10 ay
@Merveeeeee028293 akıllı olan insanlar kendi kendilerini doktorudur.. sorunlarını sıkıntılarını biliyorsan çözüm için neyapıyorsun bu önemli.. bazen değişiklikler yapmak gerekir , kötü arkadaşları değiştirmek yalnız olmak yeni insanlarla tanışmak vs vs.. yürüyüş yap temiz hava al sağlıklı beslen meyve sebze ye , kalabalık yerine temiz hava olan sakinlik ağaçlık deniz kenarı vs yerlere git oralarda kafa dinle vs vs..
- 10 ay
Ankara'da deniz olsaydı gusel olurdu tabii. Kitaplara yonelmeyi düşünüyorum. Kütüphaneye falan gitmeyi öyle. Teşekkür ederim faydalı yorumunuz için 😊😇
En İyi Cevaplar
yapay zekaya göre seni güclü gösterir. ama cogu insanda şu duygu olur. aaa ne güzel kız ama yalnız. nasıl oluyor ya bu. (tabi güzel isen) sonra biraz kadere topluma z kusagına erkeklere geçirmeler olur. bende ama bundan ziyade toplumu suclama oluyor. insanlar sosyal yaratıklardır ve cevresi olması gerekir dogası bu. ama toplum yalnızlastı. kimse kimseye güvenmiyor ve metropol insanlıgının tanımı bu. diğer insanların hep kötülük yapabilecekleri ihtimalleri satın alınıyor. şimdi misal sana ben geleyim yanlızlıgını sonlandırayım desem sen adres vermezsin. tabi bu sekilde olması itici. dogal sürecle olmalı. ama cok var öyle. ben tek tatile gideyimmi diye sormustum ona kızların nazarında becerikli dodysiz giden kendine güvenen erkek imajı kızları etkiler demişti. bi yandan da arkadas edinme yolu bu ayrıca olumlu olarak. tek kız olarak erkekler ask anlamında cesaret bulabirler senle tanısmaya. ama sürekli aynı kafeye gitmeliisn. kızlarda ayy hemcinsim aramıza alalım yalnız kalmasıncı tavırla gelebilir.
10 Yorumla
Kültür & Sanat konusunda 746 cevap paylaştı. Hiç de bile… aksine bu seni kendiyle barışık, iç dünyası zengin ve başkalarına ihtiyaç duymadan var olabilen biri yapar. Herkes kalabalıkta kaybolurken sen kendi başına ayakta durabiliyorsan, bu yıkıklık değil; olgunluk, güç ve farkındalık göstergesidir. Kafede tek başına oturup dizi izlemek, kitap okumak ya da bir şeyler yazmak… bu başkaları için küçük, ama senin dünyanda koca bir özgürlüktür. Çünkü insan kalabalıkla değil, kendiyle tamam olur. Ve sen o anlarda yalnız değil, en çok kendine yakınsındır. O yüzden gülümse… çünkü bu halin, seni başkalarından değil, fazlalıklardan korur.
24 Yorumla- 11 ay
Çok güzel yazmışsınız✨
- 11 ay
Ricalar😊
11 ayÇok güzel mesleğin var ya değerini bil. Kafenin sahibi olduğunu düşünüyorum. Hem kafeyi yönetiyorsun ve çalışıyorsun bu sayede de para kazanıyorsun, para hem dizi izleyip kitap okuyarak hobilerini gerçekleştiriyorsun, hem de karnın acıktığında kafede sattığın şeyleri yiyebilirsin. Hayatından memnun olman gerekirken yaptığın şeye bak. Esas bu hayatından memnun olmadığın için ezik durumundasın. İmkanım olsa yanımda işe girmek hatta işlettiğin kafeyi devralmak isterdim 😄
16 Yorumla- 11 ay
Ne kafesini yönetiyorum dalga geçiyorsın herhalde😅
- 11 ay
Haa anladım ben senin kafe işletirken boş vakitlerinde dizi izleyip kitap okuduğunu sandım 😄 Sen ise kafeye müşteri olarak gidip dizi izleyip kitap okuyormuşsun 😄
- 11 ay
Öyle :)
- 11 ay
Hangi filmleri dizileri izliyorsun hangi kitapları okuyorsun anlat 😊 Bende film dizi izlemeye ve kitap okumaya düşkün birisiyim birbirinize fikir verebiliriz
- 11 ay
@Katikatur Bazen insanları güldürmeyi seven pozitif birisi oluyorum 😊
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle yapmaz tatlım, aksine kafe köşelerinde tek başına takılmak tam bir cool'luk göstergesi ya! 🎧☕️ İnsan kendiyle kaliteli zaman geçirmezse nasıl kendini tanır? Bazen o yalnızlık sırasında harika şeyler keşfediyorsun. Hem kim demiş yalnızlık yıkıklık diye? Tam tersi, koca bir özgürlük gösterisi. ❤️ Kimbilir belki de arka fonda en sevdiğin diziyi izlerken hayatın en güzel anlarını yaşıyorsundur! ✨ Canın istediği gibi tadını çıkar!
12 Yorumla- 11 ay
Ne coollluğu o-Pera yalnızım yalnız 😔
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen11 ayTatlım yalnızlık bazen en güzel dostumuz olur, cidden... Kendi başına da değerli vakit geçirmek çok kıymetli! 🦋 Hem düşün, o kafenin en karizmatik kişisisin! 😎 Belki de o anlarda kendinle tanışıyorsun. Arada böyle olmak tam da ruhun dinginlik molası değil mi? 💜 Sakın hüzünlenme, yalnızlık hiç de yıkık bir şey değil!💕
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
- Kültür & Sanat konusunda 925 cevap paylaştı.
11 ayBu durumdan rahatsız değilsen sorun yoktur
20 Yorumla - Kültür & Sanat konusunda 2,8b cevap paylaştı.
11 ayBu hayatta hoşuna giden şeyleri yapacaksın ki mutlu olabilesin gadası
10 Yorumla - Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı.
u 11 ayyapmaz hayır
10 Yorumla
11 ayMerhaba,
Hiç alakası yok! 😅
Tek başına mutlu olabilmek keyif almak eğlenmek bir başarıdır bence! 😅
Ben yalnız da olsam çok şükür çevrem geniş, ev kardeşim var, mahallenin çocukları hiç bırakmıyor, misafir hep var, şu an bir tane abi eşinden uzaklaştırma almış. O da bende kalıyor! 😂115 Yorumla- 11 ay
Ahahahsh😂😂
- 11 ay
Bazen evde oturacak yer olmuyor 😂 misafirler misafir alıp geliyorlar kızdım 😂her gün her gün olmuyor dedim 😂bir gün gelen ertesi gün gelmesin 😂 temizlik bulaşık yemek ooo 😂
- 11 ay
Her günde misafir olmaz ki cidden😅
- 11 ay
Bir de elleri boş geliyorlar 😂onun için de kızdım ayıp yani bir şey alıp da gelin 😅ben para basmıyorum ki 😂
Elleri dolu gelse yine iyi 😅
Resmen kafeye geliyorlar açık büfe yiyip içip gidiyorlar 😂 eskisi gibi abur cubur almıyorum normalde her akşam doldurur giderdim poşeti sjsjdj - 11 ay
Aa böyle de olmaz ki😂😂 her gün mü sendeler?
- 11 ay
Vallahi aynısını ben dedim ya 😂 sabit mahalleden bir kardeşim var bir abi geldi O da bir ay kalacakmış uzaklaştırma almış
Ben biraz laf edince çok şükür gelmiyorlar 😂 normalde her gün bendelerdi 😂 - 11 ay
Yol geçen hanına dönmüş evin öyle şey mi olur her eşi kovan sana geliyor😂
- 11 ay
İyi bari şu an gelmiyorlarsa😅
- 11 ay
Bazıları hiç tanımadığım misafirler getirmiş ulan dedim hadi tanıdığım kişiler gelir tamam da hiç tanımadığım insanın burada ne işi var 😂 şu an gelmiyorlar ya 😂
Müsaade etsen hemen gelecekler 😂 abi diyorlar özledik gelelim mi ev dolu diyorum arkadaşlar ev dolu 😂 haftaya 6-7 kişi denize götürmeyi düşünüyorum 😅 geçen hafta ailemi götürmüştüm - 11 ay
Otel gibi kullanmışlar senin evi he😂😂
- 11 ay
Hihi 😂bende artık bulaşıkları yıkamıyorum 😂 kullanacağım zaman kendi kullanacağımı yıkıyorum 😂su abinin uzaklaştirma bitsin 😅
Rahat ederiz artıkın 😅
- 11 ay
😂😂
- 11 ay
Sjsjdj mutlu akşamlar dilerim 😅
- 11 ay
Mutlu akşamlar 😊
- 11 ay
EyvAllah 🌸
Bunu bende yaparım bir kere çok böyle hissetmeme sebep olan bir durum oldu ona sebep olan da garson bir kız oldu sanırım o da fark etti ve çok mahcup olup defalarca kusura bakmayın dedi… 😅 kendimi zaten yalnızlık konusunda kötü hissederim o günde denize nazır uzun uzun içime içime hüzünlenmiştim koca gün… 🥲 tek güzel şey masam ve manzaram… ah birde tatlı rüzgardı…
11 Yorumla- 11 ay
Garson kız bu tek takılma keyfini hiç yaşamamış bence. ☺️
11 ayneden yapsın ki eziklik sabah akşam sevgili arıyan sokak da orasını burasını sergiliyen varoş kızlardır bence tanımı :) ilişkilerine girmiyorum hiv virüsü bulaşır kanser oluruz ölürüz :D
10 Yorumla
4 yıl birlikteydik, aynı ofiste avukattık. Nişanımıza haftalar kala patronun kızıyla aldattığını öğrendim. Ayrıldık, o kızla nişanlandı. Dayanamadım, büyü yaptırdım ve ayrıldılar. Sonra bir büyü daha, bu kez pişmanlık için. Şimdi her gün arıyor, mesaj atıyor, sürünüyor. Ama ben yüz vermiyorum. Çünkü artık sadece nefret var...10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayNiye yapsın yalnızlığa tahammül edemeyip insanlara bağımlı yaşayan bunca insan arasında böyle olmak tabiki ayrıcalık. Ve en iyisi de bu. Mesela ben doğru düzgün insan göremiyorum hiç çoğunun genel muhabbetleri makyaj erkek dedikodu Max. Bense daha çok bilimsel şeyler konuşmayı seven biriyim. Tabi böyle diğer insanlardan farkli biriysen en doğrusu böyle olmak. Kendi kafa dengim insanlarla karşılaşırsam ne ala. Karşılaşmayinca da bende böyleyim. Ve cidden en huzurlu olanı. İnsanlardan uzak durmak. beni mutlu ediyor. Cidden insanlar midemi bulandırıyor çünkü
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayYapabiliyorsan şanslısın
Bir yere elimde kitabımla gittim.
" Hooop bilader burası aile yeri" diyip kovalamışlardı...
Zaten bu kadar açık söylemeyen de
" Yediğin içtiğin" neyse bitsin diye ağzının içine bakıyor bittiği gibi de hesabı getiriyor. " Hadi şimdi * git" der gibi...
10 Yorumla
11 aySimdi toplumda o kadar cok anksiyete sahipnlisi varki buna ben de dahil. Tek basima degil kafede bunlari yapmak bir bardak kahveyi zor alirim. Aynı kafede seni bu sekilde görsem senin için -şuan da öyle düşünüyorum gerçi-çok havalı bulurdum.
20 YorumlaKafede onca insan gelip gidiyor insanlarla iç. içe olup bunları yapabilmen bile bir ayrıcalık
22 Yorumla- 11 ay
Seviyorum bu alışkanlığımı 🙂
5 ayBende bunları yapmak için neden bir kafeye gittiğini merek ediyorum evinde yapsana
12 Yorumla- 5 ay
Başka ortam güzel oluyor bazen
- 5 ay
Sakin bir mekan ise güzel olur mantıklı
Güzel aktivite bence insanlar her zaman hoş olmuyor bende sinemada art arda filme girerim :D
14 Yorumla- 8 ay
Sinemaya bende başlicam😁
- 8 ay
😅😅
11 ayNeden cafede peki evde de yapabilirsin bunu daha rahat olmaz mı 😃
16 Yorumla- 11 ay
Sıkıldım evde durmaktan😅
- 11 ay
Fark ettim cafe de tek oturmayı da ben sevmem mesela senin yerinde olsam alırım sırt çantamı gezerim 😃
- 11 ay
Tek gezmekte sıkıcı bu arada
- 11 ay
😃
- 11 ay
Otostopla Karadeniz’i gezdim bazen sıkıcı olsa da eğlenceliydi 😃
- 11 ay
Harika😅
Kitap okumak kral yapar, yanlız kalabilmekte güçlü yapar, dizi çok gerekli değil, ama seviyorsan izle tabi, bence bir sorunun yok, yıkak değilsin, gayet kendine güvenlisin, yanlız kalabilmek cesaret işidir.
10 Yorumla
11 ayYooo niye yıkık yapsın, bende herşeyi yanlız yapıyorum, çalışıyorum spora gidiyorum eve gelip temizlik yapıyorum yemek pişiriyorum, herşeyi yapmam beni yıkıkmı yapması lazım bence hayır 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayMesela o anda yanina bir erkek gelse.. sohnet etmek istese.. eli yüzü düzgün. bey efendi biri olsa.. bu aktivitelerine bir ara verir miydin?
11 Yorumla- 11 ay
Hayır
11 ayYalnızlık insan sayısının ya da hiç olmasından değil seni anlayacak, derdini paylaşacağın insan olmamasıdır bence. Eğer derdini anlatacağın karşılıklı hayat yoldaşlığı yapacağın bir insan yoksa o zaman yalnızsın.
19 Yorumla- 11 ay
Çok yalnız insan var o zaman. Hayat yoldaşım diyen kaç kişi var acaba bir insanın hayatında
- 11 ay
Vallahi benim 10 yıllık bir arkadaşım var. Benim genotip olarak aynısı. Neredeyse aynı içgüdü ile düşünüyoruz. Darısı senin başına ve yalnız insanların başına. Kitap okuyormuşsun. Kitaplar da iyi dostlardır aslında iyi, samimi yazılmış kitaplar.
- 11 ay
Kitap ne okuyorsun? Şu sıralar okuyor musun? Ben de okuyorum. Kitaplar güzel şeyler yahu
- 11 ay
Kendin gibi birisini bulman ne güzel bende bulduğumu zannetmiştim bir zamanlar :) kitaplar aynen öyle en iyisi dostlar…Kitap şu sıralar pek okumuyorum yalan yok. Sen ne okuyorsun:)
- 11 ay
Gerçekten çok güzel. Ahh.. Geçmiş olsun. Kitap oku yahu unutma. Bir şekilde oku. Ben Paris'te ve Londra'da beş parasız ı okuyorum ama şu sıralar cilt hastalığıyla uğraşıyorum biraz ara vermiştim
- 11 ay
Tekrardan başlayacağım mutlaka :)
- 11 ay
Başla bakayım. Kolay gelsin. Şey diyeceğim. Sen de istersen tanışabiliriz. Kitaplar, yalnızlık, hayat hakkında sohbet ederiz. Anlaşabileceğim bir insana benziyorsun
- 11 ay
Olur arkadaş oluruz :)
- 11 ay
Tamamdır. Ben bu uygulamada yeniyim. Bana biraz yardımcı olur musun
- Kültür & Sanat konusunda 668 cevap paylaştı.
u 11 ayKendi kendinizle vakit geçirmeyi yalnızlık sanmayın
40 Yorumla
11 ayYalnız olmak ve tek başına olmak çok farklı şeyler, ben de tek başıma takılmayı çok severim, gürültüye gerek yok🙃
20 YorumlaKültür & Sanat konusunda 482 cevap paylaştı. Benim bir sürü arkadaşım var. Onun yerine tek başıma saydıklarını yapıyorum. Çok daha ruhu dinlendirici bir aktivite.
10 Yorumla
11 ayYoo ben de eskiden öyle yapardım. Gider kahvemi söyler, jazz blues eşliğinde kitabımı okurdum, çalışırdım. İnsana iyi geliyor bence.
10 Yorumla
11 ayYalnız ve yıkık olmak nasıl hissettiğinle ilgili. Sen orada yalnız ve yıkık hissetmiyorsan değilsindir.
10 YorumlaBunları yaparken içinden gelmeyip de zorla yapan kişi için bu dediklerin geçerli olur. Sen zorla mı yapıyorsun? O zaman niye umrunda ✔️
10 Yorumla
11 ayYapar, yani ben bunu yaparken öyle hissediyorum. Sen hissetmiyorsan sorun yok. Yalnız etkinlikleri seven de çok insan var
10 YorumlaYapmaz çoğu insan yalnız çay kahve bile içemediği için saçma sapan insanlara katlanır sende ki büyük cesaret
10 Yorumla
11 ayBende cafelere yalnız takılirim bazen film izlerim bazen KS girip vakit geçirirken kahvemi yudumlarım
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 739 cevap paylaştı.
11 ayYapmaz. Kendiyle zaman geçirmekten keyif ama biri yapar.. Ne zaman ki bu durumdan şikayet edersin o z aman üstüne düşünülür :))
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayMillet yemiyor kanka yalnızmış mış şu Türk kızlarının yalnızlık edebiyatı da baydı
11 Yorumla- 11 ay
Cidden yalnızım yalanım yok valla😟
11 ayYapmaz, aksine kendi kendine vakit geçirmesini bilen ve bundan keyif alan biri derim.
20 Yorumla
11 ayNiye yıkık yapsın git oku izle. Kimsenin ne düşüneceğini önemseme
20 Yorumla
11 ayBunu böyle sorman üzücü, ama, böyle yapıyorum, tavsiye ederim desen kral olurdu.
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 634 cevap paylaştı.
11 ayBana huzurlu ortam gibi geldi. Yıkık değilsin. Kendini öyle sanma
10 Yorumla - Kültür & Sanat konusunda 3b cevap paylaştı.
11 ayKendini iyi hissediyorsan her zaman güçlü yapar..
10 Yorumla
11 ayHayır yapmaz ama bu durumdan rahatsızsan arkadaş edinmeyi deneyebilirsin.
10 YorumlaSenden farkım yok bende dükkan işletiyorum yalnızım yıpratıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayYaptığın şeyler güzel şeyler tabii ama yanlız olmak da insanın canını çok sıkıyor.
Yeni insanlarla tanışmayı denesene.
Belki böyle hissetmekten kurtulursun 💖10 Yorumla
11 ayHayır yapmaz. Tek tabanca her zaman daha iyi bende öyleyim hep.
10 YorumlaÇok güzel bir şey yapıyorsun cidden şu pis çağda ne olursa olsun yalnızlık güzeldir.
10 Yorumla
11 ayTek çay, kahve ile bütün gün masa işgal etme de bir şeyler sipariş ver
10 YorumlaEğer kendini mutlu ve huzurlu hissediyorsan yapmaz tabi ki
10 Yorumlaİnsnaların ne düşündüğünü boş ver o şekilde daha rahat hissediyorsan öyle devam et
10 Yorumla
11 ayHayır. Keyif alıyorsan eğer insan tek başına da bunları yapabilir. Gayet normal
10 Yorumla
11 ayHayır ya aksine çok daha verimli geçiyor böyle zamanlar, kendine yetebilmek güzel
10 YorumlaYok yapmaz. İnsan bazen yalnız kalmalı yaratılışla alakalı o zaman sorar kendine. Efendimiz a. s yaklaşık 5 yıl Hiraya gidip gelmiştir. Yalnızlıkta büyük sırlar var ama manevi tarafa yönelince çıkar.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayBen de böyleyim. İnsnalar sadece kafa gürültüsü inan. Menfaatlefi olmadan yaklaşmıyorlar. Kalpsizler ordusu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 aySen bunları tek başına yapacak gücü ve cesareti bulabiliyorsun en azından ben çekiniyorum yalnız takılmaya
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayBende öyleyim yapacak bişe yok olmayınca olmuyor. Yanlış insanlarla arkadaşlık yapacağına böylesi daha iyi. Yani ben kendimi böyle avutuyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayne güzel sen bunları kafede yapıyorsun en azından ben 5 metrekarelik odamda yapıyorum 365 gün
20 Yorumla
11 ayYooo yapmaz. Keyif alıyorsan kimseyi de ilgilendirmez😌
10 Yorumla
11 ayYooo yapmaz. Keyif alıyorsan kimseyi de ilgilendirmez😌
10 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 340 cevap paylaştı.
u 11 ayKafe dizi izlemek garip gelir hep, onun dışındakilerde sorun yok :D
01 Yorumla- 11 ay
Çok seviyorum 😂
Yıkık olmasa da fazla yalnız yapar evet.
10 YorumlaHani her topa girilmez denir ya, işte o eşit veya istediğin seviyede bir top gelir birgün. Gereksiz aksiyon cazibe bozar. Sen bilmesen bile beyninin bir bölümü ne yapacağını biliyordur.
10 Yorumla
11 ayyalnızken keyif alarak bir şeyler yapmak bence baya hoş. ben beceremem, paylaştıkça her şeyin güzelleştiğini düşünen biriyim ama yalnız takılanlara da helal valla
10 YorumlaBoş zamanlarında konuşup sohbet edebiliriz, dertlesiriz hemde yalnız kalmamış olursun istereen
00 Yorumla- Kültür & Sanat konusunda 1,1b cevap paylaştı.
11 ayBende çghb izliyorum 😄
14 Yorumla- 11 ay
Sende mi kafede cidden😂
- 11 ay
Evet şu an mesela 🙂↔️
- 11 ay
İyi seyirler zevkini bir yapanlar anlar😅
- 11 ay
Aha ha sana da askmm😄
11 ayBenim kafemde de bir çok müşterim böyle
13 Yorumla- 11 ay
üniversitede mi okuyorsyn
- 11 ay
Evet
- 11 ay
Yanlızlığı mı s2viyorsun
Seni bu duruma iten sebep nedir?
12 Yorumla- 11 ay
Kendi başıma vakit geçirmeyi seviyorum. Yalnızlıkta var biraz şikayetçiyim diyemem ama insan bir dost arıyor
11 ayYapmaz hatta fazla elit yapar
13 Yorumla- 11 ay
Neden elit yapsın ki
- 11 ay
Ya su ulkede kitap okuyan kac kisi var zaten 😀Ayrica neden yikik yapsin ki
- 11 ay
😂😂
- Devamını Gör (69)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer