Kafede tek başıma dizi izliyorum, çalışıyorum, kitap okuyorum. Bu beni fazla yalnız ve yıkık yapar mı😁? (Sayfa 2)

Kafede tek başıma dizi izliyorum, çalışıyorum, kitap okuyorum. Bu beni fazla yalnız ve yıkık yapar mı😁?
Cevapla