İnanın çok yakışıklıyım. ama özgüvenim yok?

Arkadaşlar egonu tatmin ediyorsun tarzı yorumlar atmazsanız sevinirim, böyle bir amacım inanın yok. Durumum şu, sarışın 190 boyunda renkli gözlü, iyi giyinen, modern görünüşlü ve kızların ilgisini çeken bir çocuğum. 18 yaşındayım. ne zaman bir ortama girsek her kızın gözü bende olur, arkadaşlarına falan gösterirler. ama gelin ki bakıştığım kızın yanına gidipte tanışacak cesareti kendimde bulamam. bazen ne tiplerin ne kızlarla çıktığını görünce zoruma gidiyor, bir gaza geliyorum ancak sönüyorum tekrar. okulda 1.sınıfım, bu yüzden kızların büyük erkeklerden hoşlandıklarını da düşünüyo olabilirim. sizce nasıl bir yol izlemeliyim? özgüvenimi nasıl kuvvetlendirebilirim? bakıştığınız, hoşlandığınız çocuk gelip size isminizi sorsa ne düşünürsünüz? teşekkür ederim
İnanın çok yakışıklıyım. ama özgüvenim yok?
Cevapla