Arkadaşlar egonu tatmin ediyorsun tarzı yorumlar atmazsanız sevinirim, böyle bir amacım inanın yok. Durumum şu, sarışın 190 boyunda renkli gözlü, iyi giyinen, modern görünüşlü ve kızların ilgisini çeken bir çocuğum. 18 yaşındayım. ne zaman bir ortama girsek her kızın gözü bende olur, arkadaşlarına falan gösterirler. ama gelin ki bakıştığım kızın yanına gidipte tanışacak cesareti kendimde bulamam. bazen ne tiplerin ne kızlarla çıktığını görünce zoruma gidiyor, bir gaza geliyorum ancak sönüyorum tekrar. okulda 1.sınıfım, bu yüzden kızların büyük erkeklerden hoşlandıklarını da düşünüyo olabilirim. sizce nasıl bir yol izlemeliyim? özgüvenimi nasıl kuvvetlendirebilirim? bakıştığınız, hoşlandığınız çocuk gelip size isminizi sorsa ne düşünürsünüz? teşekkür ederim
Cevabın nedir?
Cevapla
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılben sana şu şekilde açıklayım genelde güzel kızlara bu bana bakmaz diye kimse yanaşmadığı için çirkin biri gelip tanışınca galiba benim dengim bu diyerek çıkıyorlar kaç kere şahit oldum sen yaışıklısındır tamam ama konu konuşma ve karşı tarafı mutlu etmeye gelince kürtler bile taş gibi kızları götürüyor 3 kere denk geldim kafede yiyişen taş gibi kızla surata bakınca adam yerine konulmayacak adamı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSıkıntılı durum ama mutlaka bulursun la. Yakışıklıysan gelir kızlar teklif eder.
Çirkin adamlar bile buluyor :D14 Yorumla
Soran+1 yılgelir kızlar teklif eder gibi bir durum yok hocam. çok güzel kızlarla bakışıyoruz, ama bir hamle yapmadığım için kaybediyorum onları. o tarz kızlar hamle yapmaz hiç bir erkeğe
Cevap sahibi+1 yılHacı hiç olmadı sanaldan dene. Fotoğrafını koy mutlaka ilgi gösteren kızlar olur.
Sanalda konuşmak da daha kolay.
Cevap sahibi+1 yılBu sitede mesela aktif takıl kızların sorularını cevapla fotonu görenler ilgi gösterirler. Çok yakısıklı olmadığım halde beni de beğenen oluyor.
Soran+1 yılsanaldan olan ilişkiler, anlıyacağınız ilişkiden ileri gitmedi hocam. ben uzun süre gözünün içine bakacağım, kendimden çok onu seveceğim birisini arıyorum
+1 yılBelki yakışıklı degilsindir göreceli bir kavram sonuçta istersen resim at. Ama bir kıza isim sormaktan bu kadar çekinme en fazla tersler onuda 10 kızdan 3ü yapar. Terslenince kimsenin başına taş yağmadığına dua et
02 Yorumla
Soran+1 yıltabi ki kimisi sarışından hoşlanır kimisi hoşlanmaz, ben herkese yakışıklı geliyorum da demiyorum zaten. ama bakıştığımız çoğu kıza hamle yapsam ilerletebileceğimden eminim. çünkü bakışlarından anlayabiliyorum. ama o hamleyi yapamıyorum veya adını öğrensem her şey daha kolay olucak ama işte nedense çekiniyorum. 18 yaşındayım, okulda bir çok büyük çocuk var bu yüzden neden bana baksın diye düşünüyorum belkide. yakışıklı olabilirim tamam ama yani bir 22 yaşındaki delikanlıylada vereceğim şeyler aynı değil
- +1 yıl
Sana öyle geliyor kızların belli bir yaştan sonra olgun erkek takıntısı geçmeli diye düşünüyorum. Ama bu kızların bakışından değil senin güvensizliğinden.
Yakisikliyim demek özgüven eksikliği belirtisi değildir.
02 Yorumla
Soran+1 yılya konumuz bu değil lütfen çarpıtmayın, çevremdeki tepkilerden yola çıkarak yakışıklı olduğumu söylüyorum. spruma cevap verebilirseniz
- +1 yıl
1. Kizlar olgun erkeklerden hoslanir sebebi ise kizlar erkeklerden daha hızlı olgunlaşır
2. Özgüven değil ya utangaclik ya da sosyal bir kişiliğin yok biraz daha atilgan olmayi öğrenmelisin gidip teklif edeceğin kiz seni oldurecek değil cok cok Hayır diyecek o yuzden cesaret toplayip ne istiyosan obu soylemelisin -insan psikolejisi okuyorum ve eminim ozguven eksikligi deil-
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
4Cevap
Güven kendine biraz ya zaten yakışıklıyım diyosun neyden korkuyosun ki?
02 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum uygun ortamı yakalayamıyorum belkide. çok kişiyle çıktım şu zamana kadar ancak aşık olduğum kız çok ama çok zor bir kız. yani aradığım kişi o eminim ama bir türlü o hamleyi yapamıyorum
Bunları anlatacagina madem okadar yakisiklisin at resimde endam görelim :D
10 YorumlaAhhhhhh keske bende yakisikli olaydimda ozguvenim olmayaydi ah ulan ah:)))))
02 Yorumla
Soran+1 yılhocam inanın sizin durumunuzu tercih ederdim. özgüven olmadıktan sonra tipin ne önemi oluyor ki
- +1 yıl
Dogru dedin be kardeş belkide cesaretimz olmadıgı için kaybettik:(
Gizli Üye(30-35)+1 yılFotoğraf at not verelim böyle konuşmayla olmaz bro
24 Yorumla
Soran+1 yılya arkadaşım soruma cevap verir misin? kimseye bişey kanıtlamaya çalışmıyorum, özgüven problemimi nasıl yeneceğimi soruyorum
Cevap sahibi+1 yılBen kötü bir şey söylemedim ki belki fotoğrafını görsek yardımcı olacağız
Soran+1 yılhocam fotoğrafla ne alakası var? sen yakışıklı olduğumu varsayarak cevap ver işte
Cevap sahibi+1 yılYakışıklı insanların özgüven problemi olduğunu düşünmüyorum.
ikinci sınıfa geçince sende düzelirsin rahat ol
00 Yorumla
+1 yılUsta ego yap birazcık ama fazlada uçma bence
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılmalmisin :-P
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendine güven
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar