Sevgiliye her şeyi anlatmak doğru mu?

az önce sevgilimle tam 2 saat konustuk telefonda, konu aile akrabalardan gitti. ikimizinde ailesinde küslükler var. ben bian bos bulundum hemen hemen herseyi anlattim akrabalarimizla olup biteni şu an neden görüsmedigimizi. beni dinledikten sonra oda kendi ailesinden anlatmaya basladi. bilmiyorum nekadar dogru yaptim. 2,5 sene sonra ilk defa bu konulara girdik. sizce nekadar dogru bu? sevgiliyle paylasilmicak seyler varmidir?
Sevgiliye her şeyi anlatmak doğru mu?
Cevapla