Sanalda farklı, reelde farklıyım...Konuşkan değilim. Psikolojik destek işe yarar mı?

Sanalda yazışırken , sabahtan akşama kadar sürer hiç sıkılmam karşımdakini hiç sıkmam.Ama reelde ise çok sessizim ve tüm arkadaşlarım çok konuşkan ben kendimi dışlanmış gibi hissediyorum.Sürekli dinleyici pozisyonundayım.Reelde sanki ağzımdan kelimeleri cımbızla alıyorlar.Bu durumdan nasıl kurtulabilirim , psikolojik destek mi almalıyım ? İşe yarar mı ?
Sanalda farklı, reelde farklıyım...Konuşkan değilim. Psikolojik destek işe yarar mı?
Cevapla