Ailemle düzgün iletişim kuramıyorum, ne yapmalıyım?

Her Allah'ın günü tartışılan, kavga edilen bir evde yaşıyorum. Sorunlarımızı konuşarak halledelim istiyorum, bunun için defalarca karşılarına geçip konuşmayı denedim ama sonuç hep hüsran... Verecek cevap bulamayınca konuyu saptırmalar, ses yükseltmeler, tehditler, aşağılamalar... Evden kovma kıvamına getiriyorlar basit bir konuşmayı. Artık konuşarak anlaşamayacağımızı çok iyi anladım. Öfke kontrolü sıfır olan bir insanım, ailem de öyle. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Ailemle düzgün iletişim kuramıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla