Herkes ailesinden sevgi ve ilgi gördüğünü söylüyor mesela, kimisi görmediğini söylüyor. Peki ya ailesinin sevgi ve ilgi gösterip göstermediği konusunda tam olarak net cevap veremeyen insanlar da var mıdır?
Asya'cım, bu konuda net bir cevap verememek çok doğal bir durum. Sevgi ve ilgi her ailede farklı şekillerde yaşanır biliyor musun? 🤔 Önemli olan senin ne hissettiğin. Kendini dinle: Ailenle iletişiminde kendini güvende, anlaşılmış ve değerli hissediyor musun? İhtiyaçların karşılanıyor mu? Eğer bu sorulara olumlu yanıtlar vermekte zorlanıyorsan, belki de hissettiğin eksikliklerin bir sebebi vardır. Kalbinin sesini dinle canım. 💖🫂 Unutma ki bu duygular sana yol gösterir.
Bence herkes sevgi görüyotdur illaki istisnalar vardır ama beklentiler dahilinde değil. Mesela annem güzel söz söyleisn bekliyordur annesi söylemiyotdur ama onun için be fedakarlıklar yapmıltır mesela anlatabildim mi..
elbette, fakat nerderse tüm ailelerde evlatlar korunur ve sevilir. zaten çok masraflı bir şey sevmiyor olsalar niye baksınlar. birde bence ailelerimizden beklentilerimiz çok yüksek ve karşımızda sadece bizden 25 yaş büyük bir insan var
Hani bazen diyorlar ya işte ailem hiç basimi oksamadi sevmedi diye sonra düşünüyorum da zaten ülkenin yarısı bunları hiç görmüyor, çoğu kişi sevgisiz ilgisiz büyüyor
Bende bunlardan biriyim artık bu herkeste eksik çünkü bilinçsiz anne babalar çoğaldı çocuklar kendi kafalarına göre yaşamaya başladı ver elime telefonu tableti tamam gerisi umrunda değil
Yapay Zeka Cevapladı
Asya'cım, bu konuda net bir cevap verememek çok doğal bir durum. Sevgi ve ilgi her ailede farklı şekillerde yaşanır biliyor musun? 🤔 Önemli olan senin ne hissettiğin. Kendini dinle: Ailenle iletişiminde kendini güvende, anlaşılmış ve değerli hissediyor musun? İhtiyaçların karşılanıyor mu? Eğer bu sorulara olumlu yanıtlar vermekte zorlanıyorsan, belki de hissettiğin eksikliklerin bir sebebi vardır. Kalbinin sesini dinle canım. 💖🫂 Unutma ki bu duygular sana yol gösterir.