Aile bireylerine sevgi duyamama nasıl aşılır?

İlgisiz ve sevgisiz büyüdüğüme inanıyorum. İçimde aileme karşı öfkeyle karışık bir kırgınlık hissediyorum. Onlara sevgi göstersem içimdeki çocuğa ihanet etmiş olurum, sevmediğimdeyse kendimi suçlu hissediyorum. Bir şeylerin yanlış olduğunu bilip, bunu sürdürmenin suçluluğu.. Lütfen yargılayacak olanlar yazmasın. Ailemin zarar görmesini üzülmelerini istemem. Ama onlara verebilecek sevgim yok. Onların bana sevgilerini göstermelerine de izin vermiyorum. Bunun hep koşullu sevgi olduğuna inanıyorum ve içten bulmuyorum. Evde kedilerimiz var. Sevmek ne demek biliyorum onlarla. Ben kedileri severken Annem "sen beni hiç böyle sevmiyorsun" filan diyor. Gerçekten verebilecek sevgimin olmadığına inanıyorum. Çok zor benim için. Desem ki kendimi de onu da kandırayım. Onun gönlü hoş kalsın. Hissetmediğim şeyi yapamıyorum.
Aile bireylerine sevgi duyamama nasıl aşılır?
Cevapla