Sitede profil analizini neye göre yapıyorsunuz?

Bakın benimki çok sel şimdi örnek tablo veriyorum

Abazalar: takibinde 3.5 k kız var takipçisi 34 falan olan bir de nickinde akrep erkeği, itfaiyeci sıfatı kullananlar

Egoistler: kimseyi takip etmezler ama bir iki kişiyi de takipçiden çıkarmazlar

Sitede herkesten nefret edenler: 0'a 0 takip kafa dinlerler

Küçük çevresiyle mutlu olanlar: 4-4, 10-10 takipleşenler gibi

Fenolar: hiçbir sosyal medya hesabında olmayan takipçi kitlesini bot hesaplarla bulan koca yürekliler

Haa bir de manit yapanlar: 1-1 takip dkdkd şşş rahatsız etmeyin

Sitede profil analizini neye göre yapıyorsunuz?
Cevapla