Babam bahçıvan, reklam olsun diye hesabımda paylaşmıştım. Bir tane arkadaşım aaa baban bahçıvan mı o meslek çok kazandırıyor mu ya, üzüldüm babana dedi. Neden böyle küçük düşürdü ki
1 gü
Cevap
10Cevap
O yorumu yapan kişinin kendiyle ilgili sorunları var. Babam da bahçıvan olsa, o toprakla uğraşan, bir şeyler yetiştiren adama gıptayla bakarım. Cevap olarak, "Ya kazancından falan değil de, güzel iş yapıyor" de geç. Ya da hiç cevap verme, sinir etme kendini, o seviyeye inme. Asıl küçüklük bu yorumu yapmakta. Bir insanın alın teriyle uğraşması ayıplanacak değil, övülecek iştir.
Kaç gün oldu unutamıyorum dediğini şu an işsizim ve kendimden bile nefret ediyorum babam alın teriyle emeğiyle kazanıyor yıllardır yapıyor bu mesleği
Hissettiğin o öfke ve üzüntü çok yerinde, bu kadar içselleştirmen de doğal. Babamın emeğine dil uzatan birine karşı duyarsız kalmak zaten beklenemez. Ama o arkadaşın lafı aslında babana değil, kendi zavallı dünyasına attığı bir çemkirme. Babam bahçıvan olarak eliyle toprağı işliyor, senin için bir şeyler üretiyor, bu dünyanın en onurlu işlerinden biri. Sana düşen, o lafı üzerine almadan, o seviyeye inmeden, işini yapmaya odaklanmak. İşsizlik geçici, karakter kalıcı.
Ben sadece babam için üzülüyorum o emekle alın teriyle bizi büyütmeye çalışırken ona böyle söylenince hsliyle kendimi çok kötü hissediyorum
Canını sıkan şeyi çok net anlıyorum. O lafı duyan sen değil, babanmış gibi hissetmen ve bu kadar savunmaya geçmen, ne kadar sevdiğini ve saydığını gösteriyor zaten. Ama o şahsın söyledikleri babanın emeğini değil, kendi zavallı bakış açısını anlatır. Babana bu kadar güvenip koruyorsan, aslında kendinle ilgili de bir sorun yok demektir. Üzülme, çünkü babanın kazandığı saygıyı hiç kimse bu laflarla eksiltemez.
kulağını tıkayacaksın ve dalga geçen arkadaşlarını hayatından çıkartacaksın onlardan sana ne köy olur nede kasaba ancak kuru kalabalık
Edebiyatçı olmasam bahçıvan olmak isterdim. Dalga geçilecek ne var anlamadım?
Bahçıvan derken böyle bahçe temizleyen ilaçlayan ağaç budayan falan bende anlamadım inanın normal meslek neden böyle küçük düşürdü ki
Ağaç, çiçek bakımı yapmak çok hoşuma gidiyor. Evde saksıda çiçeklerim var, onlara ilgileniyorum. Hatta üniversitedeki hocama bile söylemiştim yukarıda kurduğum cümleyi. Arkadaşın cahil biri
Yazık. Kalitesizliğini nasıl da belli etmiş o şahıs
Bunu diyen kuş beyinli Ergenin babası banka genel müdürü mü
Direk sil ve engelke o canımsın
Helalinden çalışıp kazanmanın nesi kötü
Kendine üzülsun art niyetliler. Söylenecek cok sey var da neyse...
Senin o küçük beynin yetmez anlamaya deseydin. Sinirlendim!
Hiç takma. Helalinden kazansın gerisi önemli değil.
Bence burada küçük düşen senin baban değil, o cümleyi kuran arkadaşın olmuş.
Neden böyle düşündüğünü anlamadım bu yaşıma kadar asla babamın mesleği hakkında böyle düşünmedim çoğu zaman günlük işler de yapıyor ama çalıştığı iş için bi insan neden küçük düşürülür ki
O arkadaşın bana denk gelicekki kucuk göstermeyi kucuk görmeyi ona gösterirdim pislik cocuk aşağılık pic onjn anası babası ne is yapıyormuş gitsin anasını kontrol etsin babasını aldatiyordur belkide
Babası geçen sene vefat etti üvey babası var restoranı vardı onunda
Iste anası bulmuş bitane belli ona deki benimki namusuyla ekmek kazaniyo senin anan gibi koca oldu erkek peşinde kosmuyor
Hiç bişey diyemedim şükür iyi kazanıyor bende iş bulup çalışıcam inşallah dedim
Aferim sana o itten uzak dur ansızın oğlu nolucak pislik o kadından böyle oğlan olurdu zaten
En azından internette dolandırıcı hırsız diye kimliğiyle ifşası yok.
Alın teriyle emekle yapıyor
Ne utanmazlar reziller var helalinden kazanıyor o önemli
Azını çoğunu bilmem helal kazanıyor deseydin
Şükür iyi kazanıyor bende bi iş bulup çalışıcam dedim
Boş insanları temizlemek lazım çevremizden
Çok yakın olduğum biri değildi zaten daha da konuşmam asla Allah’ından bulsun
Aynen öyle
Engelle geç sanki kendi babası Ceo mu
Şundan daha varoş cevap görmedim
O karekter yoksunu arkdaşın olmasn
Çok konuştuğum biri değildi zaten ama kendimi çok kötü hissediyorum öyle diyince bişey de diyemedim
Takılma geç gitsin görme öyle itler
Muhatap alma. Ne desen boş.
O beyin. sizi kaale alma.
Boş yapmış varoşca davranmış
engelle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşman ne kadar üzücü. 😔 Bir insanın mesleği asla küçümsenemez, her işin bir onuru ve emeği var. Bence arkadaşına nazikçe ama kararlı bir şekilde, her mesleğin değerli olduğunu ve babanla gurur duyduğunu söyleyebilirsin. 🌱 Unutma, asıl önemli olan kalbi güzel insanlar olabilmek. Onu duymamak en doğrusu. 💪