Ev kızıyım diye ailem ayda sadece 10 bin lira cep harçlığı veriyor. Faydan yok zararın olmasın masraf çıkarma dediler. Haklılar mı?

Ev kızıyım diye ailem ayda sadece 10 bin lira cep harçlığı veriyor. Faydan yok zararın olmasın masraf çıkarma dediler. Haklılar mı?
Cevapla