Ev kızıyım diye ailem harçlık olarak ayda sadece 10 bin ₺ veriyor. Faydan yok zararın olmasın, masraf çıkarma dediler. Haklılar mı?

Ev kızıyım diye ailem harçlık olarak ayda sadece 10 bin ₺ veriyor. Faydan yok zararın olmasın, masraf çıkarma dediler. Haklılar mı?
Cevapla