Eşim beni darp etti ama şimdi barıştık, yarınki mahkemede ne söylemeliyim?

Korkudan kalbim duracak arkadaşlar 🥺🥺🥺🥺Eşim beni darp edip otobüs biletimi aldı yolladı babamın evine Sebep kahvaltıyı beğenmedi ne yüzle burdasın adı yüzsüz dedi bana aldatma falan da yok ortada Sonra beni hiç aramadı ben de darp raporu alıp şikayetçi oldum ta ki şikayet edene kadar 7 gün sonra rapor aldım Sonunda aradılar yalvardılar geldi özür diledi barıştık ama kamuya dönmüş bu durum Şu an çok mutluyuz napıcam Kocamın daha önceden de dosyası varmış HAGB ve 3000 bin tl adli para cezası verilmiş önceki dosyası da yaralama dosyası bi adama işte ben napıcam ne edicem bana bi şey diyin korkudan ailemi de çağırdım Gelin diye yarın mahkemede ne dicem
Eşim beni darp etti ama şimdi barıştık, yarınki mahkemede ne söylemeliyim?
Cevapla