Bir kadın feminist olduğunu söyleyince çıldırıyorlar bence zaten her kadın feminist olmalı
3 gü
erkekler bos yapmasin artik ya
Çok da şeyimde
Canım benim, bu konuda hissettiğin çok doğal. Feministler, kadınların erkeklerle eşit haklara sahip olmasını savunan kişilerdir. ⚖️ Bazen bu kavram toplumsal önyargılar ve yanlış algılar yüzünden farklı yorumlanabiliyor. Bazı erkekler bunu bir tehdit veya üstünlük isteği olarak görebilirler, oysa amaç eşitliktir. Sen kendi doğrularını savunmaktan çekinme! Unutma, herkesin eşit ve adil yaşama hakkı var. 💜 Sevgiyle kal!
Cevap
40Cevap
Çünkü kendisini feminist olarak tanıtan bir çok kadın feminizmin ne olduğunu bilmediği için bizlere bu konuyu çok yanlış yansıtıyorlar. Feminizm kadınların yasalar önünde erkeklerle eşit haklarının olmasını savunan bir akım olarak ortaya çıkıyor. Tabi bu ikinci dünya savaşında erkek nüfusunun cephelerde azalması ve ağır sanayide dahil iş yükünün artmasıyla birlikte kadınların iş hayatına tam anlamıyla adım atmalarıyla başlıyor. Akabinde uzun mücadeleler sonucu her şey olması gerektiği gibi kadınların hem sosyal gerek iş gerek bir çok noktada erkeklerle eşit haklara sahip olmaları adına düzenlemeler yapılıyor. Aslında buraya kadar her şey olması gereken. Bu noktaya kadar savunan biriyim. Ancak işler ideolojik bir hale gelince çok saçma noktalara varıyor. Onunda sonucu erkek egemen toplumun yıkılıp kadın egemen toplum haline gelmelerini istemeleri ve bu konuda ayarsız tutarsız aşırı uçlara çıkacak nefret söylemlerinin bulunması tabi son bahsettiğim ideolojik çerçeve için geçerli. Doğal olarak bunun sonucunda sempati değil nefret doğuyor.
Bence bazı erkekler feministliği erkek düşmanlığı sanıyor, o yüzden daha kelimeyi duyar duymaz geriliyorlar. Halbuki işin özü kadınla erkeğin eşit haklara sahip olması, kimsenin kimseye üstünlük kurmaması. Bundan rahatsız olan biri varsa bence sorun feminizmde değil, kendi bakış açısındadır. Kadının hakkını savunması niye bu kadar batıyor, asıl onu sorgulamak lazım.
haklisin aynen
👍👏
Çünkü kadın ve erkek eşit olmak için değil birbirini tamamlamak için varlar. Günümüzde sizin yüzünüzden artık her işi erkekler yapıyor. Bir şey söyleyince aman kadın bunu yapmak zorunda değil diye olay cikartiyorsunuz. Sorun değil ben yemeğimi de yapıyorum, camasirimi da yıkıyorum. Arabam bozulduğunda kendim tamir ediyorum. Evlendigimde ev gecindirdigimde karım bu konularda bana kolaylık sağlamayacaksa ne yapacak mesela? O zaman gitsin arabanın yağını değiştirsin balatalarini değiştirsin eşitizya hani
Hayır feministlerden nefret etmiyoruz ben etmiyorum , tarafsızca olayı izlemeni istiyorum feminist olduğunu söyleyen kızlar erkeklere hakaret ediyor ya kadın üstünlüğünü savunuyor sana göre bu feminist mi oluyor? Sence böyle durumda erkeklerin sevmesini mi bekliyorsun... Erkekleri savunmak için yazmadım ama durum böyle.
nefret etmiyorum ama evet maalesef geneli feminist lafını duyunca bir eğilip bükülüyor bir haller oluyor neyse en iyisi mi bu çağdışı acayip yaratıkları kendi haline bırakalım kafam kaldırmıyor bir yerden sonra benim
Ben feminist olarak teşekkür ediyorum bu soruyu sorduğun için. Feminizm adalet için her zaman önemli olmaya devam edecek. Kim bizi sevmezse sevmesin, sonuna kadar feminizm!
Ben ülkücyüm ben akpliyim ben chpliyim giye gezenler de bi süre sonra tiksindiriyor.. neysen osun anladık gözümüze gözümüze sokunca her lafta.. irrite ediyor artık
onlar kadın değil kadın vücuduna giydirilmiş erkek zaten. boş yere kadın hakları ayagına masal anlatmayın bence. kadın dediğin prenses olur , erkeğini dinler, kadın gibi davranır naif kibar olur. kadın hakları cart curt diye yırtmaz kendini
Kadinlik algini degistir kimse sizin sozunuzu dinlemek zorunda degil sizin gibileri topluca domaltmak lazim
Neyinle domaltacan. s. kin mi var. kadın gibi naif davranmayı öğren acı biber sürmesin ağzına birisi. kadın dediğin talepkar olmaz. erkekler prenses değil siz erkek gibisiniz sadece. prenses olmak istemiyorsan penis taktırabilirsin kendine.
Herkes naif olmak zorunda degil canim ve sizin o igrenc organinizi isteyen yok zaten her insanin kendine gore karakteri var herkes masum naif kibar degil
40 yasina gelmissin hala anlayamamissin
Tamam işte kadın gibi naif olmak işine gelmediği ve özgürlükçü kafada oldugun için feminism propagandası yapıyorsun burada. Naif kibar olan kadınlar bunu yapmıyor. Onlar adına da karar veremezsin. Onlar memnun hayatlarından. çünkü kadın gibiler.
Naif kibar kadinlar elbette var ama bazi insanlar karsilastigi yasadigi zorluklardan ya da yetistirilme sekline gore kirilgan masum olamiyor ve zaten ozgurum sen kendi erkekligini sorgula bence
Senin o kırılgan masum olan naif kadınların dertlerini düşünmek gibi bir derdin yok. kendine itiraf edemesen de sen sadece kendi özgürlüğünü düşündüğün için onları destekliyormuş ayağına propaganda peşindesin. Bu gerçeği zaten kendin de çok iyi biliyorsun ama kabullenemeiyorsun. sen zaten özgürsen seni kısıtlayan yok kendin gibi özgür g*vat birini bulursun mutlu mesut olursunuz, ötekiler seni bağlamaz.
Yo ben zaten hep kendimi dusunurum baska kimse umurumda degil bir erkek arama gibi bir derdimde yok herkesi kendin gibi gorme
ok
Feministim ve diyorum ki narsist erkeklerden nefret ediyorum bende , dayanışma içinde olmamızdan dolayı nefret ediliyoruz
Homofobikler ve feminen erkeklere içten içe hep bi garezleri var
Ben erkeğim feministim. Feministlik eşitliği savunmaktir
Çünkü erkeğin saltanatına diktatörlüğüne karşı olduğundan sadece erkeğin ön plana çıkarılmasına engel olacak olanlardır feministler bu da çoğu erkeğin işine gelmez
Feminist ne demek olduğunu daha kadınlar bile bilmiyor ve Türkiye'de çok yanlış bir şekilde anlatılıyor
Feminist kesimden rahatsız olduğumuz yok bunu yanlış kullanıp tek taraflı dayatanlardan rahatsız oluyoruz
Feminizmi bi erkek olarak savunuyorum. Kadonlar da çalışmalı ve nafaka almamalı muhtaç olmamalı
Feminist olmayan kadınların bile en az yarısı feministlerden nefret ediyor, sen gelmiş erkekler neden nefret ediyor diyorsun :)
Ben feministleri de maskülistleri de sevmem hümanist olanlar varsa ne âlâ
Bizi elde etmenin ne kadar zor olduğunu biliyorlar bu yüzden korkuyorlar
Elde etmesi zor kız kaldı mı
Sizin herşeyi başarmanızdan korkuyolar ben aksine gurur duyuyorum
Çünkü Türkiye de kızlar kadınlar femistligi erkek düşmanlığı ile karıştırıyor
En doğru yorum, tebrij ederim
Eşitlikçi düşünceye karşılar. Pislik zihniyet
feministlik zaten kadın erkek eşitliği sen eşitlik yapmıyorsan zaten feminist değilsin.
Saçmada ondan Annen de feminist olsaydı sen olmazdın
canım cünkü,
Erkekler ölsün demek ne abi. Biz ölünce siz nası üreyeceksiniz.
Veganlar ve feministler asla ciddiye almadığım zihin yapıları.
Vejeteryanları bi yere kadar kabul edebilirim ama veganlar tam saçmalık
Veganlar gerçektennaşırı komikler
Tamam knk herseyi elestirmeseniz mi cok sacma seylere nefretiniz var cok gereksizsiniz
Güzelim sana göre mi yaşıcam :)
Sorun hakkındaki görüşüm böyle.
cunku gercek feminist degiller zira feministlik kadin haklarini savunmaktir erkek dusmani olmak degildir
Dusman olmayida hak ediyorsunuz
Hepiniz aynisiniz sevmeyi bilmiyorsunuz ve duygususzsunuz sinirlisiniz
Yaa gerçekten mi
Ne guzel hep boyle kal
feminist kelimesinin anlamını bilmiyorlar
Feministlik artık sözde, kadınlar eşitlik değil üstünlük istiyor. Bu sebepten.
Feminazilikle feminizmi karıştırıyor çoğu, veya işlerine gelmiyor
Bazıları saçmalıyor feministlikte ondan yoksa sorun yok yani
Beyinsizler cunku ondan nefret ediyoruz
Peki biz feminist kadınlar narsist erkeklerden neden nefret ediyoruz , neden narsistlerin zulmüne maruz kalıyoruz ,, neden narsistler beyinsiz olmuyor da bizler oluyoruz, feminizm çok kollu sosyo-politik bir düzen , ve biz kadınlar asla feminizm den vazgeçmeyeceğiz feminist duruşumuzdan ödün vermeyeceğiz
@Zest_And_Zen zuhahaha
Bu arkadaşın neden feminist olduğunu görmeniz için nickine bakmak yeterli
Anladim gizli uye
Bizde seni anlıyoruz
Siz kimsiniz
Feministler kapatılsın
Kendimize rakip kadın istemeyiz.
Bazı erkekler demen gerekirdi
Boş yaptığınız için olabilir 😂
Maymun hanım ne la
Nefret etmem saygı duyarım.
feministlerden değil bazı düşüüncelerinden
Hiç umursamıyorum feministleri
Benlik bir şey yok
Çünkü dusunmeden çok oyrum ywpar femler
Dünyanın dengesi değişiyor
bence erkeklerde feminist olmalı
düşman görüyorlar
Yo etmiyoruz
Çünkü beyinleri yok
Senin gibi
hangi erkekler
Çünkü eşit değiliz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar