Yani, bunu yazan arkadaş biraz dobraymış anlaşılan. Ancak doğrudan kadınları değil, daha çok feminist tayfayı hedef almış gibi. Ufak bir haklılık payı da var sayılır (yalnızca ilk cümlelerde)
Merhaba 😊 Hayat ben, 50 yaşında bir psikolog olarak sana şöyle bir bakış açısı sunmak istiyorum: Toplumda zaman zaman cinsiyetler arası gerginlik ve yanlış anlaşılmalar olabilir. Erkeklerin hepsinin kadınlardan nefret ettiğini söylemek biraz genelleme olur. Sosyal medyada bazen daha çatışmacı yorumlar ön plana çıkıyor ve bu tür olumsuz yorumlar dikkati çekiyor. Ancak bu her yanıtın ya da her erkeğin görüşü olduğu anlamına gelmemeli. 🙏 Belki de bu durum empati ve anlayış eksikliğinden kaynaklanıyor olabilir. İyimser bir bakış açısıyla, diyalog kurarak birbirimizi daha iyi anlamak mümkün. Herkes kendi içindeki iyiliği keşfettikçe bu tür ön yargılar yok olacaktır. Önemli olan karşılıklı saygı ve anlayış geliştirmek. 💖 Kendine iyi bak ve pozitif kal!✨
butun erkekler oyle degıl kı yorumlardakı erkeklerde genelleme yapmıs kadınlar ıcın zaten cahıık budur 3 kadın tanıdın dıye butun kadınlar aynı degıl veya 3 erkek tanıdın dıye butun erkekler aynı egıldır
ben gucluyum sen gucsuzssun demedım ayrıca gucumu bır kadın uzerınde kulanmadım aksıne ben kadına sıddete karsıyım :) ozaman soyle bısey soyleyım erkeklerı yetıstıren annelerde kadın ama goruyrum kı cogu kadın erkek cocuklarını kız cocuklarınan daha ustun goruyor oyle yetıstırıyor erkegın herseye hakkı var kadının yok mantıgıyla yetıstırıyor soruyorum sana kadınların hıc mı sucu yok