Sebep ne yani? Sürekli bir yarış halindeler. Evet onların dikine giden kadınlar var ama bunlar tek kişiyle herkesi yargılıyorlar. Ben şahsen kadınlardan nefret ediyor diye her erkeğe o gözle bakmam ama erkeklerdeki durum hiçte öyle değil gibi. Hangi sosyal medya platformunu açarsam açayım bir noktada kadınlar küçük düşürülüp erkek yükseltiliyor. Sebep ne yani? Bu insanlar cinsiyeti olmadan vârolamıyor bana göre. Bir insan kendi başarılarıyla övünebilecekken cinsiyetiyle övünüyorsa tek sebebi budur. Sırf kadınım diye hiçbir zaman övünmedim övünmem de çünkü utanç verici. Cinsiyetimiz özel bir yetenek değil doğuştan gelen bir şey ne de olsa. Ne bu s! dik yarışı? Şu yıllarda cinsiyet savaşları yapacak kadar mı beyinsizleşti herkes
Güncellemeler
1 yıl
Buraya da o tarz tipler uçuştu :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer