Günümüzdeki erkekler neden kadınlardan nefret ediyor?

Sebep ne yani? Sürekli bir yarış halindeler. Evet onların dikine giden kadınlar var ama bunlar tek kişiyle herkesi yargılıyorlar. Ben şahsen kadınlardan nefret ediyor diye her erkeğe o gözle bakmam ama erkeklerdeki durum hiçte öyle değil gibi. Hangi sosyal medya platformunu açarsam açayım bir noktada kadınlar küçük düşürülüp erkek yükseltiliyor. Sebep ne yani? Bu insanlar cinsiyeti olmadan vârolamıyor bana göre. Bir insan kendi başarılarıyla övünebilecekken cinsiyetiyle övünüyorsa tek sebebi budur. Sırf kadınım diye hiçbir zaman övünmedim övünmem de çünkü utanç verici. Cinsiyetimiz özel bir yetenek değil doğuştan gelen bir şey ne de olsa. Ne bu s! dik yarışı? Şu yıllarda cinsiyet savaşları yapacak kadar mı beyinsizleşti herkes

Güncellemeler
1 yıl
Buraya da o tarz tipler uçuştu :D
Günümüzdeki erkekler neden kadınlardan nefret ediyor?
Cevapla